Toon posts:

ik wil meer snelheid dan een andere pc op de router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een barricade 7404BRA router met adsl van het merk SMC. Er zitten 3 pc's op. Als we nou allemaal gaan internetten gaat het bij mij langzamer. Is er een manier om mijn computer voor te trekken en meer bandbreedte toe te wijzen?

ps. maak je geen zorgen over die andere mensen want dat is mijn stiefzusje van 12 die de hele dag Kazaa aan heeft staan...daardoor verknal ik een multiplayer spel op internet.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Installeer netlimiter bij je zusje, knijp haar upload af (vindt zij vast niet erg) en je kan weer goed gamen.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• snooze
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-03 07:39

snooze

kinda busy atm.

installeer radmin en netlimiter met radmin kun je haar hel pc overnemen als het nodig is doe ik ook vaak bij mijn broertjes sluit ik gewoon hun pc af als ze weer eens kazaa ofzo draaien daar hebben we hier een server voor. }) ({

weet iemand nog een leuke signature?

• Fat Baba
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-05 15:35
kijk eens of je router QOS (Quality of Service)heeft en geef dan priority aan een lan poort (waar jou PC aan hangt natuurlijk) en als dat niet kan dan moet je de poorten van de games die je speelt prioriteit geven.

Ik hoop dat je router dit ondersteunt. Mijn Linksys BEFSR81 V3 in ieder geval wel

Succes