[ps] Bladeren/plant tekenen in fotoshop

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 09:37
Ik moet voor een logo een plant/bladeren tekenen. Bladeren moeten de bladeren van een klimop plant wezen. Ik heb al gezocht op tutorials, om een plant te tekenen, naar brushes, op GoT, via google.. maar kan het echt niet vinden..! Hoe moet ik dat maken? toch niet allemaal met de hand tekenen? (heb geen wacom dus wordt muiswerk)

Het moet zeg maar een K worden waarvan de rechter 2 streepjes ( |< < dus) als een klimop plantje eruit zien, dus moet nog relatief klein worden.. Iemand die me op weg kan helpen (vast wel!)

Verwijderd

Als je nu eens Photoshop aan de kant legt, en Illustrator gebruikt, dan kun je een foto maken van enkele bladeren van een klimop (Hedera), die trace je (handmatig of geautomatiseerd), en dan heb je een blad in vectoren. Daar kun je dan aardig wat aan trekken, vervormen, buigen, tot je tevreden bent. :)

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Inderdaad, gewoon netjes overtrekken in Illustrator. Met Photoshoplogo's schiet je niets op. En let erop dat ie niet op deze lijkt, dan krijg je een probleem :) http://www.fizion.nl/hetgroenegoed/index2.html

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• RèLF
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07-2025
Er zitten genoeg bladeren tussen de symbols. Kun je in ieder geval zien hoe je zo'n blaadje tekent.

In Illustrator dan he :+

[ Voor 16% gewijzigd door RèLF op 17-05-2004 22:44 ]

Obviously you're not a golfer

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-05 09:37
Ok, ik heb inmiddels een Illustrator trail gedownload, zal er morgen eens mee aan de slag :) thnx iig