MP3 autoradio wil geen MP3 afspelen

Pagina: 1
Acties:

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:34
Ik heb laatst een autoradio gekocht, een Marquant MCR-678
Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS103214g.gif
En hij kan (lees: hoort) ook MP3's af te kunnen spelen, maar ik heb al stuk of 10 MP3 cd's gemaakt, maar na 25 seconden stopt het liedje. En soms gaat ie daarna door en stopt ie weer. Hoe komt dat, want ik brand met Nero 6 gewoon een standaard datacd.

[ Voor 4% gewijzigd door Hari-Bo op 17-05-2004 19:02 ]

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
En wat heb je al geprobeerd?

Andere cd's? Langzamere burn snelheid? Ander prog?

En volgens mij is Marquant ook niet echt een merk waarvan je zegt dat ze qualiteit maken

Twitter | Linkedin

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:49
Probeer eens verschillende merken schijfjes en verschillende brandprogramma's. Zijn je cd's ook goed afgesloten (geen multi-sessie dus). Daarnaast willen MP3's met een VBR (variabele bitrate) nog wel eens problemen geven in mp3 decoders.

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08 13:01
Heb je de player niet per ongeluk op intro staan,dat ie dan alleen de eerste x aantal sec van een track pakt

Soms weet ik het ook niet meer.........

• Hari-Bo
Ik heb alleen maar Lifetec cd's geprobeerd (aldi), wel andere snelheden 4x/8x/12x, en ik heb alleen via Nero 6 geprobeerd. Maar 1 ding is raar, want er is 1 cd die het wel helemaal goed doet. En met de cd's doe ik nooit multisessie. En met die bitrate klopt wel dat het af en toe schommelt in een nummer, maar als je dat wil aanpassen moet je zeker alle nummers 1 voor 1 rippen?

Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-07 21:25
Hari-Bo schreef op 17 mei 2004 @ 22:33:
Ik heb alleen maar Lifetec cd's geprobeerd (aldi), wel andere snelheden 4x/8x/12x, en ik heb alleen via Nero 6 geprobeerd. Maar 1 ding is raar, want er is 1 cd die het wel helemaal goed doet. En met de cd's doe ik nooit multisessie. En met die bitrate klopt wel dat het af en toe schommelt in een nummer, maar als je dat wil aanpassen moet je zeker alle nummers 1 voor 1 rippen?
Dus die MP3's hebben VBR (variabele bit-rate)? Misschien ondersteunt de radio dat niet, probeer eens een cd te maken met CBR (constant bit-rate) dus normale mp3's...

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:55

voodooless

Sound is no voodoo!

Dit ligt echt niet aan de CD's hoor, gewoon bull shit! check idd de "intro" stand (denk zelf dat het dat ook niet is). Probeer anders verschillende MP3's: bitrate, tag's, Variable/constant bitrate, e.d... En anders, gewoon terug met dat ding!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Hari-Bo
Ok al zal het aan de schommelende bitrate kunnen liggen, maar hoe en met welk programma kan ik de MP3 omzetten naar een constante bitrate?
Want zoals ik vemeld had heb ik 1 cd die het wel goed doet (zal vanavond wel ff kijken of die een constande bitrate heeft)

• Hari-Bo
Ik heb net een cd gebrand met alleen maar mp3's die een constante bitrate hadden, maar dat wil ook niet lukken. ik wordt echt gek van dat kl*te ding ;(

• Hari-Bo
Iemand nog suggesties waar het aan kan liggen?

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 20:22

The PyroPath

Go Tweak your ass off

mogelijkheid: je hebt een brak model gekregen waarvan de chip te snel te warm wordt, resulterend in haperen, overslaan, beginnen aan volgende nummers, tot hokey tokey tekst op je display, ga er terug mee als dat kan, had ik met een DVD speler die te snel te warm werd, zelfde model, andere speler (omgeruild) deed het perfect.

Breek je nek voorzichtig

Pagina: 1