Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Probeer eens verschillende merken schijfjes en verschillende brandprogramma's. Zijn je cd's ook goed afgesloten (geen multi-sessie dus). Daarnaast willen MP3's met een VBR (variabele bitrate) nog wel eens problemen geven in mp3 decoders.
Heb je de player niet per ongeluk op intro staan,dat ie dan alleen de eerste x aantal sec van een track pakt
Soms weet ik het ook niet meer.........
Ik heb alleen maar Lifetec cd's geprobeerd (aldi), wel andere snelheden 4x/8x/12x, en ik heb alleen via Nero 6 geprobeerd. Maar 1 ding is raar, want er is 1 cd die het wel helemaal goed doet. En met de cd's doe ik nooit multisessie. En met die bitrate klopt wel dat het af en toe schommelt in een nummer, maar als je dat wil aanpassen moet je zeker alle nummers 1 voor 1 rippen?
Bos Digitale Autoservice Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Dus die MP3's hebben VBR (variabele bit-rate)? Misschien ondersteunt de radio dat niet, probeer eens een cd te maken met CBR (constant bit-rate) dus normale mp3's...Hari-Bo schreef op 17 mei 2004 @ 22:33:
Ik heb alleen maar Lifetec cd's geprobeerd (aldi), wel andere snelheden 4x/8x/12x, en ik heb alleen via Nero 6 geprobeerd. Maar 1 ding is raar, want er is 1 cd die het wel helemaal goed doet. En met de cd's doe ik nooit multisessie. En met die bitrate klopt wel dat het af en toe schommelt in een nummer, maar als je dat wil aanpassen moet je zeker alle nummers 1 voor 1 rippen?
Dit ligt echt niet aan de CD's hoor, gewoon bull shit! check idd de "intro" stand (denk zelf dat het dat ook niet is). Probeer anders verschillende MP3's: bitrate, tag's, Variable/constant bitrate, e.d... En anders, gewoon terug met dat ding!
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Ok al zal het aan de schommelende bitrate kunnen liggen, maar hoe en met welk programma kan ik de MP3 omzetten naar een constante bitrate?
Want zoals ik vemeld had heb ik 1 cd die het wel goed doet (zal vanavond wel ff kijken of die een constande bitrate heeft)
Want zoals ik vemeld had heb ik 1 cd die het wel goed doet (zal vanavond wel ff kijken of die een constande bitrate heeft)
Ik heb net een cd gebrand met alleen maar mp3's die een constante bitrate hadden, maar dat wil ook niet lukken. ik wordt echt gek van dat kl*te ding
Iemand nog suggesties waar het aan kan liggen?
mogelijkheid: je hebt een brak model gekregen waarvan de chip te snel te warm wordt, resulterend in haperen, overslaan, beginnen aan volgende nummers, tot hokey tokey tekst op je display, ga er terug mee als dat kan, had ik met een DVD speler die te snel te warm werd, zelfde model, andere speler (omgeruild) deed het perfect.
Breek je nek voorzichtig
Pagina: 1