Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Het lijkt me prima in elkaar te zitten natuurlijk. Het hangt er een klein beetje vanaf wat je precies van plan bent te gaan doen met je systeem. Je monitor is alleen misschien minder geschikt voor (snelle) games/films. Dus als je dat veel wilt doen, dan moet je die nog eens overdenken (in zijn prijsklasse zijn er niet veel alternatieven) Maar zoek hem nog eens na op GOT, er lopen vast al topics over.
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
CSL FAQ over systeem check vragen
Verder is het sowieso al kansloos als je er niet bij vertelt waar je het systeem voor wilt gebruiken
Verder is het sowieso al kansloos als je er niet bij vertelt waar je het systeem voor wilt gebruiken
[ Voor 8% gewijzigd door sdomburg op 17-05-2004 18:39 ]
Sorry, vergeten 
Ik ben van plan het systeem te gebruiken voor gaming en fotobewerking, met de nadruk op gaming
Ik ben van plan het systeem te gebruiken voor gaming en fotobewerking, met de nadruk op gaming
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Voor gaming is het al vrij geschikt (R9800 pro enzo), voor fotobewerking voldoet het ook wel, voor een goed systeem voor fotobewerking zou ik van het geheugen 2*512 maken, maar dat kan je bij jezelf controleren door te doen wat je altijd doet en dan kijken of het geheugenverbruik boven de 512 mb uitkomt. Als je op een beetje deftige resolutie photoshopt, kom je dan wel over de 512 heen onder XP.Angeloonie schreef op 17 mei 2004 @ 18:41:
Sorry, vergeten
edit: Dat staat er al
[ Voor 9% gewijzigd door sdomburg op 17-05-2004 18:45 ]
Zoals sdomburg al aangeeft zijn hier vrij speciale regels voor, die je terug kan vinden in de CSL FAQ. Als je zoiets hier post, zorg dan iig. dat je de indruk geeft dat je zelf veel hebt gedaan. Simpelweg een boodschappenlijstje neerkwakken en vragen voor tips is niet erg gewenst.
Door gewoon wat reviews te lezen en rond te zoeken naar ervaringen van hardware kom je al erg ver. Je wint zo erg snel veel informatie over de producten die jij op het oog hebt, en tevens ook wat van de concurrenten (vaak worden producten vergeleken in reviews). Op de frontpage kan je veel links naar reviews vinden, en soms ook een review die in dit geval relevant is.
Door gewoon wat reviews te lezen en rond te zoeken naar ervaringen van hardware kom je al erg ver. Je wint zo erg snel veel informatie over de producten die jij op het oog hebt, en tevens ook wat van de concurrenten (vaak worden producten vergeleken in reviews). Op de frontpage kan je veel links naar reviews vinden, en soms ook een review die in dit geval relevant is.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()