Toon posts:

CoronaWmiLogFile wie waat wat het is

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
sinds een paar dagen heb ik een bestand :CoronaWmiLogFile
op mijn Cschijf ik weet niet waar het vandaan komt maar nog erger ik kan het niet verwijderen wie kan mijn helpen
please. :? :? :?

ik heb het geprobeert met o.a : CyberScrub en anti spyware programma's maar nee hoor het wil maar niet weg het is ook geen "virus"volgens McAfee

ik weet het niet welke exper weet het

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

keko,

Welkom op GoT :)
We hebben op GoT een aantal richtlijnen opgesteld waar een topic aan moet voldoen we noemen dit ook wel Registratievoorwaarden en faq - en deze heb je bv. gelezen toen je je registreerde op GoT :)

De Registratievoorwaarden en faq zijn wel heel erg uitgebreid, maar de drie belangrijkste punten eruit zijn:
  • Toon in je topic aan dat je zelf een en ander hebt gedaan om je probleem op te lossen. Geef bv. aan waar je al op gezocht hebt, en wat je al gevonden hebt.
  • Kies een goede topic titel die je probleem omschrijft. Je eigenlijke vraag is hoe je het bestandje weg moet krijgen - niet wat het is als ik het zo goed lees. Verder - in Windows Operating Systems moet je het Operating System tussen vierkante haakjes in je topic titel zetten
  • Omschrijf in je topicstart helder en duidelijk je probleem. Geef alle relevante informatie - denk hierbij bijvoorbeeld aan de *exacte* foutmelding die je krijgt als je probeert het bestand te verwijderen
Pas je topicstart nog even aan bovenstaande eisen aan - en vertel me eventjes over welk OS het gaat :)

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Microsoft Media Encoder System Development Kit (SDK)

Duits forum waar iemand dezelfde vraag stelt
File pos Mem pos ID Text
======== ======= == ====

000000C0 000000C0 0 ische Normalzeit
00000114 00000114 0 ische Normalzeit
00000178 00000178 0 CoronaWMFSDK
00000192 00000192 0 c:\CoronaWmiLogFile
Lijkt dus op een ontwikkelkit (SDK) voor de media encoder, welke schuil gaat onder de codenaam "Corona"
Vraag de eigenschappen eens op en kijk of het van Microsoft Inc. is