Toon posts:

[wanadoo] internet EN adres wijzigen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga binnenkort verhuizen (ongeveer over 1 maand) en ik dacht dat ik op mijn nieuwe adres ook kabel internet was (ik heb nu casema wanadoo broadband basic) en ik deed een postcode check en er was alleen adsl beschikbaar. En ik wil bij wanadoo blijven. Hoe ga ik dit oplossen?

1. Casema kabel internet afsluiten, en wanadoo adsl aanvragen..
of
2. Kunnen ze voor je EN adres wijzigen EN adsl neerzetten op mijn nieuwe adres?

• F-Wee
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06-2025

F-Wee

vreemd, hier stond toch iets??

Weet niet of ze dat binnen een maand kunnen regelen, maar het zou gewoon moeten kunnen. Een kennis van mij heeft dit ook zonder problemen voor elkaar gekregen, maar die had dat ruimer van te voren aangegeven (ongeveer drie maanden).

Succes ermee.

Ouwe troep en veel geduld geven uiteindelijk alsnog een burnout.

Verwijderd

Topicstarter
eF-Wee schreef op 17 mei 2004 @ 17:55:
Weet niet of ze dat binnen een maand kunnen regelen, maar het zou gewoon moeten kunnen. Een kennis van mij heeft dit ook zonder problemen voor elkaar gekregen, maar die had dat ruimer van te voren aangegeven (ongeveer drie maanden).

Succes ermee.
Kan ik het beste hun dan z.s.m bellen en dan zo doen?

Verwijderd

zou het niet gemakkelijker zijn als je dat gewoon eens even probeerde?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 17:58:
zou het niet gemakkelijker zijn als je dat gewoon eens even probeerde?
Idd... Casema klantenservice bellen (0900-8896 en keuzemenu) aangeven dat je gaat verhuizen naar een gebied zonder kabel en dat je t af wil laten sluiten. ADSL aanvragen zal je echter dan weer via de Wanadoo desk zelf moeten doen (ja, er is verschil....)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:44

Korakal

Up up up!

Hoe ga ik dit oplossen?
De Wanadoo helpdesk/customer service bellen lijkt me de meest logische optie, niet? Zij zullen het je precies kunnen vertellen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.