[OfficeXP]hoe krijg ik office clipboard weg bij 2x Ctrl-c?

Pagina: 1
Acties:

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
het bekende office clipboard irriteerd mij mateloos, nu wil ik graag dat als ik 2x of 3x of 100x op ctrl-c achter elkaar drukt dat dat ding gewoon 1x me data onthoud (via windows clipboard) en dat ik geen rare popup krijg.

ik heb bij de clipboard opties al uitgezet 'open clipboard automaticly' maar dat is een loze knop volgens mij :S

iemand tips?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Dat zou ik ook wel eens willen weten ja

Twitter | Linkedin

Verwijderd

Microkid in [Word 2000] Hoe kan ik dat clipboard windows uitzetten. Misschien dat het voor Office XP ook werkt :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik ben hem kwijtgeraakt; je kunt toch gewoon rechtsklikken op dat icoontje in je tray en dan alle opties uitvinken? Ik kan hem niet terugtoveren om te kijken hoe ik hem heb weggehaald :D

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• BasieP
Spider.007 schreef op 17 mei 2004 @ 19:44:
Ik ben hem kwijtgeraakt; je kunt toch gewoon rechtsklikken op dat icoontje in je tray en dan alle opties uitvinken? Ik kan hem niet terugtoveren om te kijken hoe ik hem heb weggehaald :D
hehe, ja dat uitvinken werkte dus hier niet, zelfs na het 'automatic apear randomly' ding uit te zetten kwam ie soms nog langs bij meerdere keeren ctrl-c

en dat verhaal van dat andere draadje werkt ook niet :S dat wil zeggen, ik heb het dus in de office 10 dir gedaan, ipv de office 9 omdat deze niet bestond. Het gaat dus om office XP en niet om 2000, helaas mocht 't niet baten ;(

ik kom er trouwens net achter dat ie het alleen doet als ik snel achter elkaar op ctrl-c druk. als ik er een tussenpoze tussen heb dan doet hij het niet.

[ Voor 21% gewijzigd door BasieP op 17-05-2004 20:38 ]

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:10
Als je hem elke keer wegklikt als hij komt komt bij mij die paperclip intelligent doen omdat hij heeft opgemerkt dat je hem elke keer wegdrukt volgens mij.

• BasieP
ddc schreef op 17 mei 2004 @ 20:32:
Als je hem elke keer wegklikt als hij komt komt bij mij die paperclip intelligent doen omdat hij heeft opgemerkt dat je hem elke keer wegdrukt volgens mij.
done that.. is idd een slimme paperclip.. :(

hij kwam met iets over spellingscontrole en iets over webprint :?

(stuk of 30 keer weggeklikt nu)

even voor de duidelijkheid:
Afbeeldingslocatie: http://basiep.dyndns.org/meuk/office.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door BasieP op 17-05-2004 20:45 ]

Pagina: 1