Ik heb net een Edimax Router gekocht voor mijn kabel verbinding, en het schijnt dat MSN Audio daar niet mee werkt. Erg raar, want de router ondersteund gewoon UPnP enzo, maar toch werkt het niet. Met mijn vorige situatie (Windows XP Prof computer die internet deelde) werkte het echter wel. Kan iemand mij a.u.b. uitleggen hoe ik het fix, en niet doorverwijzen naar search, want dat heb ik al gedaan, en die oplossingen werken niet.
Verwijderd
Leg dan even heel duidelijk uit wat je geprobeerd hebt en wat je precies geconstateerd hebt. Hoe kunnen wij je helpen als je zegt dat je alles geprobeerd hebt en niets werkt
Deze al gelezen
Het Grote Poortmappingsverhaal
Dat het wel werkte met Microsoft ICS omdat ICS ongevraagd poorten openzet voor de Microsoft programma's
Wat meer relefante informatie, al gekeken op www.edimax.comFiletransfer:
Om filetransfer dus vanachter een netwerk te kunnen gebruiken moet minimaal poort 6891 beschikbaar zijn, daarmee kan 1 bestand tegelijk verzonden/ontvangen worden. Wil je meerdere (maximaal 10) bestanden tegelijk kunnen verzenden/ontvangen moet portrange 6891 t/m 6900 beschikbaar zijn.
Internet-telefonie:
De meeste verbindingen lopen via poort 6901. Bij communicatie tussen een computer en een telefoon (Net2Phone) word een waarde tussen 7801 en 7825 gebruikt. De Net2Phone-service verzendt en ontvangt de UDP-pakketten via poorten 6801, 6901 en de poorten van 2001 tot 2120.
Dat het wel werkte met Microsoft ICS omdat ICS ongevraagd poorten openzet voor de Microsoft programma's
[ Voor 56% gewijzigd door aReaRe op 17-05-2004 17:26 ]
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
UPnP is in ieder geval niet nodig. Sinds MSN 6.x werkt audio (en bestanden zenden etc.) met allerlei apparatuur ook Linux routertjes etc.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
BTW, welke Edimax 
Edimax heeft een heel scala aan routers
Edimax heeft een heel scala aan routers
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)