Ok ik zit op dit moment zwaar in de stress en weet niet wat te doen. Ik heb een laptop met XP Professional en was net bezig een andere wifi kaart te installeren. Het lukte niet om verbinding te krijgen, had denk ik te maken met het type WEP-key encryptie dat ons wifi netwerk gebruikt. Dus ik ben een beetje met de instellingen aan het klooien en probeer de encryptie helemaal uit te zetten. Op een gegeven moment wordt mij bij het wijzigen van enkele instellingen gevraagd of ik de computer opnieuw wil opstarten. Nadat de computer opnieuw is opgestart lukt het me niet meer in te loggen in XP! Ik heb XP met een wachtwoord beveiligd en heb al tijden hetzelfde wachtwoord en er is maar 1 gebruiker, de administrator en dat ben ik, maar als ik nu mijn wachtwoord intoets, krijg ik de volgende foutmelding:
"The system cannot log on due to the following error: the specific domain does not exist or could not be contacted. Please try again or consult your system administrator."
Ik heb mijn laptop snel weer nodig, maar weet niet wat ik moet doen. Even XP opnieuw installeren is ook geen optie, want er staan veel belangrijke bestanden op mijn laptop.
Wat is er gebeurd en hoe is dit oplossen? Ik hoop echt dat iemand me opweg kan helpen, bij voorbaat dank...
"The system cannot log on due to the following error: the specific domain does not exist or could not be contacted. Please try again or consult your system administrator."
Ik heb mijn laptop snel weer nodig, maar weet niet wat ik moet doen. Even XP opnieuw installeren is ook geen optie, want er staan veel belangrijke bestanden op mijn laptop.
Wat is er gebeurd en hoe is dit oplossen? Ik hoop echt dat iemand me opweg kan helpen, bij voorbaat dank...