Mijn Logitech z-560 speakerset (1 jaar oud) vertoonde problemen met de volumeregeling zoals anderen op GoT en dus heb ik met customer support gemaild, m'n leverancier kon me niet helpen. Ik kan de z-5300 ('de opvolger', de z560 is niet meer leverbaar denk ik?) krijgen wanneer ik de afgeknipte stekkers van mn oude set op zou sturen naar Zwitserland waar het customer support centre zit. De hele procedure gaat 2-3 weken duren.
Om eerlijk te zijn is het probleem niet onoverkomelijk. Ik moet alleen niet aan de volumeknop van de set zitten maar alles softwarematig harder/zachter zetten; het geluid is verder prima.
Ik had gehoopt dat ik gewoon een nieuwe afstandsbediening zou kunnen krijgen, maar niet dus.
Nou kan ik wel 2-3 weken zonder mijn speakerset, en na een zoektoch op het forum lijkt de z-5300 een goede vervanger.
Heeft er iemand ervaring met deze procedure, duurt het echt 2-3 weken of langer? En, gezien de kosten en het gedoe van het opsturen, wat zouden jullie doen?
Om eerlijk te zijn is het probleem niet onoverkomelijk. Ik moet alleen niet aan de volumeknop van de set zitten maar alles softwarematig harder/zachter zetten; het geluid is verder prima.
Ik had gehoopt dat ik gewoon een nieuwe afstandsbediening zou kunnen krijgen, maar niet dus.
Heeft er iemand ervaring met deze procedure, duurt het echt 2-3 weken of langer? En, gezien de kosten en het gedoe van het opsturen, wat zouden jullie doen?