Toon posts:

DVD finalizen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje.. ik heb een stuk of 90 DVD's gebrand in een periode, nu blijkt dat op mijn nieuwe DVD speler die bende niet wil werken. Schijnt dus dat de DVD's niet gefinalized zijn....

Kan ik dit nog met Nero doen, zoja.. waar zit het en hoe werkt het.

Zo nee, bestaat er een andere oplossing om de DVD's af te sluiten?

Alvast bedankt!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 16:39 ]

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:31
CD's moet je meestal finalizen DVD's gaat dat vanzelf dacht ik. Als het niet werkt vermoed ik een niet werkende combinatie van DVDspeler en DVDschijfjes.

Wat ik heb gehad was dat dvd's gebrandt met nero niet op mijn standalone speelden maar met copytodvd lukte het wel. na een firmware update speelt mijn speler alles. Dus misschien moet je opzoek naar een firmware update.

[ Voor 5% gewijzigd door grolo2010 op 17-05-2004 19:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Jah, maar een maat van me heeft ooit eens een DVD hier gefikt die wel op de DVD speler af te spelen is, de DVD's die ik nu brand zijn ook allemaal af te spelen (omdat ik ze finalize).. maar ik vraag me af of het nu nog kan als ze klaar zijn en hoe dat moet...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

TSolutions, ik heb je loze bericht even verwijderd. Het wordt op GoT niet gewaardeerd als je je topic 'kickt' binnen 24 uur. Als je binnen die tijd nog wat toe wilt voegen kun je gebruiken maken van de edit-button :)

Hoe kom je erbij dat je je DVD's zou moeten finalizen? En van welke DVD speler maak je precies gebruik (merk, naam en typenummer)?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:29
Installeren van de HighMAT CD support werkte bij mij, khad zelf DVDs gebrand en die naar iemand anders meegenomen en eerst werkte het niet (ze waren multi-session gebrand, nero geeft ook een waarschuwing van dat multi-session dvds niet op alle pcs af kan worden gespeelt), maar na het installeren van die update werkt het prima.

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:44

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Wat voor type DVD's zijn dit en wat voor merk type DVD-speler gebruik je? Niet alle DVD-spelers kunnen DVD+R(W)/DVD-R(W) schijfjes aan. Je kunt op deze site controleren of je DVD-speler de schijfjes wel aan kan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Xlnt
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-08 08:11
In Nero kun je via het menu Recorder | Disc info de sessie of de schijf afsluiten. Dat is, als er een niet-afgesloten CD-R(W) in het station zit, dan zijn daar knoppen voor beschikbaar. Of dit ook voor DVD+/-R(W)'s geldt en of het jouw probleem oplost valt hooguit te hopen.

"It's not that I'm lazy. It's that I just don't care."

Pagina: 1