[SMS] Wel een naam maar nummer onbekend!

Pagina: 1
Acties:
  • 386 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-03 06:28

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Topicstarter
Tweakers,

Het probleem is het volgende.
Ik ontvangt net een smsje dat "mijn" tankvlotter binnen is en dat ik een afspraak kan maken met de garage om deze te laten plaatsen. Er wordt een kenteken vermeld dat niet het mijne is.
Deze tankvlotter is dus niet voor mij bestemd want ik heb er geen besteld! ook al is mijn vlotter wel kapot :9
Om even terzake te komen, dit bericht is waarschijnlijk afkomstig van een garage. Het vreemde is echter dat er geen nummer door komt, maar een naam "lathouwers". De naam lathouwers kan ik natuurlijk niet terug bellen!

Iemand een ideetje hoe ik deze mensen terug kan bellen zonder elke garage lathouwers in Nederland langs te gaan bellen of ze mij misschien een verkeerd smsje hebben gestuurd?

Ik vindt het trouwens sowieso vreemd dat er een naam meegestuurd wordt ipv een nummer.... is dit normaal gesproken wel mogelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Mystic Spirit schreef op 17 mei 2004 @ 15:53:
Ik vindt het trouwens sowieso vreemd dat er een naam meegestuurd wordt ipv een nummer.... is dit normaal gesproken wel mogelijk :?
Ja, dit is een betaaldienst van veel operators. Postbank doet dit (onder andere) ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Topicstarter
Beetje vreemde dienst dat je de afzender dan niet terug kan bellen imho... of kan ik die koppeling ergens terug vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-04 14:22
Ook bij SMS diensten waarbij de verstuurder betaald kan je een Tekst ipv telnummer meegeven. Wat je kan doen is in de telefoongids die afzendernaam zoeken en zo proberen te achterhalen.

Andere mogelijkheden zijn er niet!

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 13:23
Woon je toevallig in brabant?
Daar zijn een paar GROTE garages genaamd lathouwers. Dikke kans dat die het zijn :P
Het is een opeldealer. http://www.lathouwers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 14:55

André

Analytics dude

Heeft de boordcomputer van je auto misschien gezien dat je tankvlotter kapot was en direct een nieuwe besteld en een afspraak gemaakt met de dichtsbijzijnde garage? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:27
Lathouwers klinkt als Opeldealer in Veghel, Uden en nog wat meer plaatsen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Ga je die moeite nou echt nemen? Ik zou dat SMS-je van mijn telefoon afknikkeren en weer overgaan op de orde van de dag.

Tja, hadden ze maar een SMS moeten sturen, waar je wel iets mee kan. Op zich een aardige service die ze zo aanbieden, alleen is de afwerking een beetje "knudde". Gewoon stom dat ze het telefoonnummer niet opnemen in de SMS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-05 14:59

job

Terug bellen kan vaak niet nee.
Terug sms-en wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Topicstarter
Zonder nummer terug sms-en lijkt me sterk, maar is me sowieso te veel moeite (heb een hekel aan sms-en het is dan ook per hoge uitzondering dat ik een sms krijg of verstuur)

Ik was niet van plan alle garages af te bellen... maar als ik nou een nummer had belde ik ff op want het is ook vervelend voor de gene voor wie dat smsje wel bedoeld is dat hij nu niet weet dat zijn vlotter er is!

Ik woon trouwens niet in brabant dus ik ben niet bekend met de dealers daar maar als ik het goed begrijp zijn het er dus nog al wat....
Pagina: 1