[GoT] Kan ik search linken

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2025
Hallo,

het zal zoo makkelijk zijn, maar kan echt niet het vinden.. En wist ook niet precies waar te posten, maar dan toch:
Hoe doe je de searchquery voor GoT, zodat ik op mijn webby een zoekveld voor got kan maken.

Even als voorbeeld, want ik ben vaak onduidelijk: google.nl/search?q= (hier komt de zoekterm) (&hl=nl is voor nederland geloof ik)

Alvast bedankt..

edit: neem toch aan dat ik gewoon op deze site mag searchen met een veld vanuit mijn webby

[ Voor 12% gewijzigd door semicon op 17-05-2004 14:34 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:51

Korakal

Up up up!

Typ voor de gein eens een term in op de search en klik op zoeken:

code:
1
http://gathering.tweakers.net/forum/find/keyword?action=find&data%5Bsearchtype%5D=search&data%5Bq%5D=zoekterm&data%5Bboolean%5D=AND&data%5Bposter%5D=&data%5Btopicstarter%5D=&data%5Border%5D=relevance&data%5Bage_start%5D=&data%5Bage_end%5D=&data%5Btopicstatus%5D=&data%5Bsearchtimeout%5D=15&data%5Bsearch%5D=Zoek#hitstart

Is dit wat je zoekt? :P

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 23:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

gathering(apehaak)tweakers(punt)net, hier is P&W niet voor :)
Je zou natuurlijk ook gewoon naar de HTML kunnen kijken van het search-formulier, maar misschien kan het niet eens; je kunt ook niet posten met een eigen gemaakt formulier omdat je je sessie-id mee moet sturen, waartoe je natuurlijk geen beschikking hebt als je iemand anders laat posten via jouw website.

[ Voor 3% gewijzigd door curry684 op 18-05-2004 01:46 . Reden: doe eens niet spammen op gathering ;) ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.