A mind once stretched by a new idea never regains its original dimensions.
Ik heb dit ook bij accounts waar veel (dozijnen of honderden MB's) op de mailserver blijft staan. In mijn ervaring een combinatie van een niet-optimale mailserver (cq. corrupte mails op die server) en Outlook, die zaken niet helemaal volgens de standaarden lijkt te doen. Een andere mailserver of een andere mailclient (Thunderbird?) is een oplossing. Hoe het in OL goed te krijgen durf ik niet te zeggen ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb er een tijdje terug uuuren naar lopen zoeken.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Nou, het gaat om lycos accounts. Zou het automatisch goed moeten gaan dan? Valt dat niet in te stellen ergens?
Scheelt het als je de binnengehaalde e-mails niet verwijderd?
Heb je soms meerdere e-mail accounts aangemaakt?
Als je voor een mailbox een aantal aliassen hebt geconfigureerd moiet je maar voor een allias je mail binnenhalen. De rest moet je zo configureren dat ze alleen mail vezenden.
Dat was bij mij het probleem vorig jaar. Koste me ook heel wat tijd voordat ik het had opgelost.
Als je voor een mailbox een aantal aliassen hebt geconfigureerd moiet je maar voor een allias je mail binnenhalen. De rest moet je zo configureren dat ze alleen mail vezenden.
Dat was bij mij het probleem vorig jaar. Koste me ook heel wat tijd voordat ik het had opgelost.
Nee, ik heb voor die mail accounts maar een alias per account ingesteld. Verder laat ik juist alle mail in mijn inbox (op de pc) staan omdat ik dan het verloop kan zien. We werken samen aan dingen op school en dan kan ik niet de boel wissen.
Maar niemand kan me helpen?
Het is echt vreselijk irritant en verwarrend want het lijkt net of ik eeuwig nieuwe mail heb daar.
Het is echt vreselijk irritant en verwarrend want het lijkt net of ik eeuwig nieuwe mail heb daar.
[ Voor 66% gewijzigd door koekeeghan op 24-05-2004 00:14 ]
Even een kleine opsomming van dingen die bij mij niet hielpen, je zou het ook kunnen proberen maar het had bij mij dus geen succes; ander OS (2k vs XP), andere Outlook versie (2k, XP, 2k3 - met "alle" patches), versie installatie van Windows + Outlook, scanpst.
Het enige wat bij mij hielp, is of een andere mailclient gebruiken (hier Thunderbird. Maar dat is nog niet echt een volledige vervanger van geheel Outlook incl. agendabeheer, link met m'n indexeringsprogramma en sync met foon een ppc). Alternatief is steeds het ene mailtje dat steeds terugkomt verwijderen via webmail (of in mijn geval ssh+pine), dan ben je er weer een dag vanaf.
En zet evt. het max. aantal dagen terug, het lijkt een bug van de MTA (mailserver) die optreedt bij grotere mailboxes.
Probeer Thunderbird dus eens en stuur ook even een mailtje naar de helpdesk (en laat ons het antwoord weten
)
Het enige wat bij mij hielp, is of een andere mailclient gebruiken (hier Thunderbird. Maar dat is nog niet echt een volledige vervanger van geheel Outlook incl. agendabeheer, link met m'n indexeringsprogramma en sync met foon een ppc). Alternatief is steeds het ene mailtje dat steeds terugkomt verwijderen via webmail (of in mijn geval ssh+pine), dan ben je er weer een dag vanaf.
En zet evt. het max. aantal dagen terug, het lijkt een bug van de MTA (mailserver) die optreedt bij grotere mailboxes.
Probeer Thunderbird dus eens en stuur ook even een mailtje naar de helpdesk (en laat ons het antwoord weten
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1