Toon posts:

acer laptop met ati kaart ?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben opzoek naar een goede laptop en ik heb me er in verdiept aangezien ik er nog niet veel van laptops afwist. nu ben ik de volgende latop tegen gekomen:

Acer Aspire 1711SMi

NIEUW!!! Intel® Pentium®4 processor 2.8GHz, Microsoft® Windows® XP Home Edition, 17TFT, 512MB DDR RAM, 80GB HDD 7200rpm, Dual DVD-RW, LiIon, 56K modem, Wired LAN & Wireless 802.11g Lan, 6-in-1 card reader, 64MB nVidia GeForce FX Go 5700

Ik had hem eerst met 64 mb shared geheugen maar ik denk dat een geforce FX Go 5700 toch een stuk beter is. alleen hoor ik overal dat men beter een ati kaart in een laptop kan plaatsen omdat deze aanzienlijk sneller zijn. is dat werkelijk zo?

btw deze latop kost 1580,- neem aan dat dit een goede prijs is voor deze specs? of zouden jullie een andere keuze gemaakt hebben?

edit:
Ik lees net dat dit een enorm grootte laptop is, maar als ik het zo bekijk en de afmetingen zie dan valt dat toch wel mee?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 15:08 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zoek even naar reviews van de Radeon 9700 en de FX Go 5700. Vaak komen bij deze reviews benchmarks naar boven, die toch wel erg handig zijn bij dit soort vergelijkingen.

Daarnaast zijn er vele andere notebooks met een keuze tussen de FX Go 5700 en de Radeon m11. Met wat te zoeken tussen deze ervaringentopics vind je al snel uit dat de m11 vaak beter presteert dan de Go 5700 met games.

Aangezien uit je topicstart niet erg blijkt dat je veel zelf hebt uitgezocht, gaat dit topic dicht. Zie ook de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette), waarmee je een beeld kan krijgen van onze verwachtingen.

Dit topic is gesloten.