Ik heb hier een creative dvd speler in een win98 bak hangen. Het probleem is dat de dvd speler ongecontroleerd en met volledige willekeur de lade open en dicht gooit
Soms vele malen(tientallen!) achter elkaar. Mocht het zo zijn dat de lade dicht blijft dan werkt de speler perfect, maar dit doet hij de laatste tijd haast niet. Het is geen trojan/virus of iets wat op die richting wijst, want de bak zit niet aan het internet. De speler vertoont dit merkwaardige gedrag ook wanneer hij enkel aan een molex hangt. De open/dicht knop functioneert ook slecht en zelfs helemaal niet als de la open blijft staan.
Ik heb het beestje al open gehad en een beetje stofvrij gemaakt, zonder succes. Komt iemand dit probleem bekend voor en heeft ie nog een tip voor me? Het is de dvd speler in m'n HT pc en hoewel een nieuwe niet duur is, wil ik toch proberen dit ding te temmen
Ik heb het beestje al open gehad en een beetje stofvrij gemaakt, zonder succes. Komt iemand dit probleem bekend voor en heeft ie nog een tip voor me? Het is de dvd speler in m'n HT pc en hoewel een nieuwe niet duur is, wil ik toch proberen dit ding te temmen