Verwijderd
regedit of regedt32Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 13:29:
Weet iemand hier hoe ik in de W2k versie van "msconfig" ken komen?
Je schijnt het programma te kunnen rippen uit bijvoorbeeld WinXP als je daar toevallig een versie van hebt.
Zie bijvoorbeeld deze site.
Dit was trouwens de eerste hit op google bij zoeken naar 'win2k msconfig'.
[ Voor 9% gewijzigd door _the_crow_ op 17-05-2004 13:34 ]
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Win2k heeft nl. helemaal geen msconfig
Zie ook de search
Ik weet dat w2k geen msconfig heeft heb gehoord dat ie wel iets is in w2k war ik het zelfde kan doen als in msconfig alleen weet niet hoe ik die moet openen en rippen van xp kan niet wat het is een pc van school
Edit: hmmkay, dat verandert de zaak, dus weer open. Wat moet dat programma kunnen wat je zelf niet kan met regedit, services.msc en het handmatig wijzigen van system.ini, win.ini en boot.ini? Heeft het nog een naam en kon je niks vinden met Google?
[ Voor 55% gewijzigd door Rafe op 17-05-2004 13:40 ]
Dit omdat ik goed wat problemen met spyware heb en ad-aware 6.0 niet goed wil verwijderen
MSConfig zit wel degelijk bij Windows XP, het zit alleen niet bij Windows 2000.RaZ schreef op 17 mei 2004 @ 13:31:
MSCONFIG voor 2k & XP is er niet, zoals je zelf al kon vinden op internet.
Handmatig is ook niet zo moeilijk, open regedit en ga naar:Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 13:44:
Bij msconfig ken ik veranderen de programma's die tijdens het opstarten van de pc ook opstarten.
Dit omdat ik goed wat problemen met spyware heb en ad-aware 6.0 niet goed wil verwijderen
[HKEY_LOCAL_MACHINE]\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\
Verwijder hier alle entries die verdacht zijn; of post ze desnoods even als je niet zeker bent.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
en
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run
daar alles verwijderen scheelt ook al de wereld
Senile! Senile Oekaki
Inderdaad, aanradertje en een perfecte vervanger voor MSCONFIG.
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
:-)
There is no place like ::1
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour