Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Defect aan toestel (webwinkel)

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-11 11:55
Ik heb een digitaal fototoestel gekocht via een webshop. Deze heb ik vrijdag ontvangen, maar er blijkt een defect aan te zitten. Het kapje voor de lens klemt enigzins, wat nogal irritant is. Dit moet ik met de hand verschuiven en daar krijg je weer vlekken van. Visueel is er niets te zien en het apparaat ziet er zichtbaar nieuw uit.

Nu kan ik twee dingen doen:
1) Het defect melden bij de webwinkel met het risico op reparatie. Ik ben dan het toestel wellicht lang kwijt en heb meteen een gerepareerd apparaat.
2) Het toestel terug sturen, wat volgens mij moet kunnen omdat ik het via een webwinkel heb gekocht.

Klopt de laatste stelling dat ik het toestel zonder meer kan retourneren, waarbij ik dan alleen 2x verzendkosten heb moeten betalen? En heb ik enigzins kans om mijn geld terug te krijgen? Wat zou ik doen?

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Voor dit soort vragen is Buyers Zone niet het bedoeld. Buysers Zone handeld uitsluitendl over vragen en opmerkingen die direct gerelateerd zijn aan Vraag en Aanbod, Pricewatch en de Shop Survey op de frontpage van Tweakers.net.

Dit topic gaat dan ook dicht.

Dit topic is gesloten.