LCD display van rekenmachine

Pagina: 1
Acties:
  • 466 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Rubriek hardware algemeen. Ik zal algemeen maar even HEEL algemeen nemen. :)

Het display van mijn rekenmachine (casio) is denk ik wijlen. De letters komen niet volledig meer op het beeld, elk afzonderlijk streepje is een soort van onderbroken. Verder is er uiterlijk niets mee mis. Het ding heeft een tijd stil gelegen, is dat het probleem. Is hier nog iets aan te doen?

Groeten, Herman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Heb je de batterij al gecontroleerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• budi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:07
Ja waarom zullen we het niet meteen over mijn lawaaierige Ceveeketel gaan hebben :) Of mijn kat die niet altijd wil eten!

Maar ik leef met je mee hoor, rekenmachine heeft ook een CPU, dus is het ook hardware :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-06 21:45

SiGNe

Ook hoi!

een kat valt eerder onder software of evt. spielerij :P

Niet?
[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:38
juist signe :)

euhm wij hebben ooit in de klas iemand gehad en die kreeg ook bijne geen tekens meer op szjin schermpje
steekt ze haar vinger op
zegt ze
m'neer mijn inkt van mijn rekenmachine is op
dit is waargebuerd en dit was in de 3eklas mavo
wij lagen dubbel en e meneer gaf haar een nieuwe vulling in de vorm van een 1,5 aa batterij
mischien dat jou inkt ook op is

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3249

casio = f14.95
dus maak je niet al te druk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoneZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05-2021

BoneZ

don't panic

Ik heb nog wel een oude monitor .... kan je de beeldbuis er wel op vast solderen :)

reality is for people with no imagination

Anoniem: 2488

Jaartje geleden wilde mijn texas instruments niet meer aan. Ik als echte Friese biqqel gaf er een keiharde klap met de vuist boven op. Hij ging weer aan maaruh, de display lag wel in 2en..

Heb toen nieuwe gekocht voor 25 piek.. dus als ut je batterij niet is, voor een 15 piek ben je er wel.

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Het is een solar ding, maar heeft inderdaad lang dicht gelegen, ik denk dat ik hem maar eens meeneem naar de zonnebank.

En die monitor, wellicht een idee om die eraan te solderen. :)
Pagina: 1