Toon posts:

Beeldscherm raar flikkerend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

zondag is mijn pc gecrashed, na alles te hebben geinstalleerd, updates, virusscanneer, geluid enz, nou doet mijn TFT monitor erg raar.
Voor die tijd was het helemaal oppie toppie, nu heb ik zodra ik in windows zit allemaal rode stippeltjes om mijn achtergrond heen, bijv, een hond dan zijn de omtrekken van de hond flikkerende stipjes, nu heb ik nieuwe drivers over de oude heen geinstalleerd wat helaas ook niet hielp.
De pixels zijn voor mijn gevoel ook niet kapot, ten eerste omdat dat er wel heeel veel zijn, en ten tweede als hij windows opstart is er niets te zien!
Graag jullie hulp, heb n.l. binnenkort (donderdag) een lan party.........

Videokaart gegevens: ATI Radeon 9200 SE
Pentium 4 , 2.66, 512 intern, 17 inch tft Siemens

Alvast erg bedankt!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Zet de videokaart eens op een lagere snelheid.. zou best kunnen dat die niet meer 100% is :)

Verwijderd

Topicstarter
das snel ! :) misschien domme vraag maar hoe kan ik dit dan doen? en wordt je videokaart zo erg aangesproken in het beginscherm alleen al? en bij films afspelen doet hij het wel gewoon?!!!! maar ik kan het natuurlijk altijd proberen!

thnx

• Pollewob
  • Niet online
Je kan overclocktootljes als bijvoorbeeld Powerstrip daarvoor gebruiken. Heb je alleen bij je bureaublad last van die rare pixels? Of ook bij spellen etc?

Probeer anders ook even de drivers volledig te verwijderen en opnieuw te installeren :)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er ook last van bij games, is het net of het wat erger is! :(
Powerstrip dus.........zoek ik wel ff op google, moet ik dan ook extra coolen enzo??? of hoeft dat dan niet? want si helaas nog erg kort dag omdat voor de lna nog ff te regelen..........:(

Enne nog een vraagje waar halen jullie altijd je updates vandaan? ik heb gewoon op google gezocht en toen vond ik wel wat zeg maar :)

• Pollewob
  • Niet online
Updates waarvoor? Drivers kan je uit de T.net meuktracker halen, net zoals veel andere software :)

Extra koeling is niet nodig, je gaat de kaart namelijk op een lagere snelheid laten lopen, dan wordt hij alleen maar minder warm dus :)

Verwijderd

Topicstarter
ik kan er nu niet bij, ivm werk, maarb stel je voor dat dit nu niet zou werken, wat kan ik dan nog meer proberen? ik krijg vanavond hulp van iemand die er veel meer dan mij van af weet, maar dan weet ik wat we nog meer kunnen proberen.
Pagina: 1