-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-
Volgens mij heb je met installeren een foutje gemaakt. Je draait die TS waarschijnlijk in Admin-mode, en niet in Client-mode. Dit moet je dus even veranderen. Zal vast wel ergens in de opite: Manage Server staan
Ey!! Macarena \o/
normaal gesproken zie je dus niets als je client bent? ook geen hd van de server?
-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-
Ligt eraan wat je met je beveiliging allemaal dicht zet. Zoveel verstand heb ik er niet van, maar het zal wel iets met policies te maken hebben, zoek er maar eens op.
Ey!! Macarena \o/
Verwijderd
Haal die users eerst eens uit de local admin groep van die TS.
Of hebben ze dat nodig voor bepaalde apps?
Of hebben ze dat nodig voor bepaalde apps?
lucaspr, dit is toch grotendeels zelf op te lossen, zeker als je beheerder bent van een terminal server. Hier is al veel over geschreven, lees dat even door, probeer het uit en laat ons weten waar je vastloopt. Aan het handje nemen werkt namelijk niet op GoT 
Howto's & Guides en natuurlijk de howto's van Microsoft zelf zijn goede beginpunten. Inderdaad wil je policies gaan gebruiken - en de users alleen de rechten geven die ze nodig hebben. Nooit zomaar admin.
Omdat hier al veel over is te vinden, sluit ik dit topic. Open eventueel een nieuw topic als je vast loopt (en geef dan aan hoe en wat geprobeerd is maar niet lukt), maar neem eerst zelf initiatief, zoals uitgelegd in de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette). Succes
Denk trouwens aan het hebben van genoeg en de juiste licenties
Howto's & Guides en natuurlijk de howto's van Microsoft zelf zijn goede beginpunten. Inderdaad wil je policies gaan gebruiken - en de users alleen de rechten geven die ze nodig hebben. Nooit zomaar admin.
Omdat hier al veel over is te vinden, sluit ik dit topic. Open eventueel een nieuw topic als je vast loopt (en geef dan aan hoe en wat geprobeerd is maar niet lukt), maar neem eerst zelf initiatief, zoals uitgelegd in de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette). Succes
Denk trouwens aan het hebben van genoeg en de juiste licenties
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()