Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

stickers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
misschien een domme vraag,

Die stickers voor op je case window, jekent ze wel die licht geven met blacklight of UV, weet iemand of deze stickers gewoon in een groot vel te verkrijgen zijn zodat ik er zelf een logo uit kan snijde, en waar? :)

Verwijderd

Raamfolie is te koop bij de betere bouwmarkten. Zo weet ik dat de Gamma het verkoop. Zowel met motieven er al in als egaal mat.

Verwijderd

Topicstarter
en is dit ook UV / blacklight reactive

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-11 17:06

megaleo

Special member

Of bedoel je die kant en klare stickers?
Zoals deze hieronder:

Afbeeldingslocatie: http://store4.yimg.com/I/xoxide_1792_28029681

Verwijderd

megaleo schreef op 17 mei 2004 @ 13:10:
Zoals deze hieronder:

[afbeelding]
Anders LEES je ff voor je blaat.

Er staat duidelijk dat hij een heel vel wil kopen zodat hij zelf een ontwerp wil uitsnijden! Dus geen kant-en-klare stickers nee.

Ontopic.
Sorry daar kan ik je niet mee helpen.

Verwijderd

Dat zou ik niet kunnen zeggen. Heb ook even geen blacklight bij de hand.

Verwijderd

Ik denk dat ze je hier wel verder kunnen helpen...
http://www.nieuwenhuiswindowfilm.nl/

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 13:34 . Reden: typo's ]

• megaleo

megaleo

Special member

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 13:12:
[...]

Anders LEES je ff voor je blaat.

Er staat duidelijk dat hij een heel vel wil kopen zodat hij zelf een ontwerp wil uitsnijden! Dus geen kant-en-klare stickers nee.

Ontopic.
Sorry daar kan ik je niet mee helpen.
offtopic:
Je kunt ook wel anders reageren hoor. Ik doe een suggestie/ voorstel, whatever. :(
Lees anders ook ff voor je blaat. Als je niks anders te doen hebt als offtopic reageren, doe het dan niet.

[ Voor 21% gewijzigd door megaleo op 17-05-2004 14:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
megaleo schreef op 17 mei 2004 @ 13:10:
Zoals deze hieronder:

[afbeelding]
Nee zoals ik al zei een compleet vel A4 bijv :)
zo'n soort sticker maar dan een compleet vel, wil namelijk mn eige ontwerp uitsnijden

iig thnx vor reply's 8)

het moet een iig oplichten met UV of blacklight

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 16:17 ]

Verwijderd

wat je mss ook wel eens zou kunnen doen is kijken bij creatief/hobbywinkels

-pipoos is er een ;)

• megaleo

megaleo

Special member

http://www.hobbycreative....ker/easyshopmaker_66.html

Hier kun je glow in the dark papier bestellen.
Tis niet al te groot maar je kunt er denk ik best een leuk logo uit halen.

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 16:16:
[...]

Nee zoals ik al zei een compleet vel A4 bijv :)
zo'n soort sticker maar dan een compleet vel, wil namelijk mn eige ontwerp uitsnijden

iig thnx vor reply's 8)

het moet een iig oplichten met UV of blacklight
Met blacklight voldoet een compleet wit iets natuurlijk al. Als je oplichtend paars wittig mooi vind, kan je gewoon gebruik maken van... wit papier ;)

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
is gewoon papier dat van die chemische kleuren heeft geen optie?

Volgens mij licht dat aardig op, je moet het alleen nog een beetje fatsoenlijk zien te plakken.

Verwijderd

Topicstarter
jevn schreef op 17 mei 2004 @ 19:17:
is gewoon papier dat van die chemische kleuren heeft geen optie?

Volgens mij licht dat aardig op, je moet het alleen nog een beetje fatsoenlijk zien te plakken.
:) wat bedoel je precies met chemische kleuren

ja en wit zou gaan maar dat is niet zo mooi op een windows
zo'n beetje transparant achtig spul dat bijv. een paars blauwe kleur geeft met uv/blacklight oid zou mooi zijn

• Armageddon_2k
  • Laatst online: 24-11 15:48

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Ik neem aan dat je iets in de trend wil van dat je de binnenkant van je pc kan begluren en als je je blackligt aanzet dat je dan je logo ziet, am i right?
Ik denk dat dit redelijk moeilijk te realiseren is maar ik zou toch eens gaan twijfelen over het op stevig papier (karton papier) te printen,uitknippen , en dan over te spuiten met een uv actieve verf, grote kans dat je veel meer keuze hebt met verf dan met stickers

• Gigadwerg
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-10 07:58
Misschien is dit wat.

productomschrijving:
Zelfklevend, fosforiserend en luminescerend papier.
Inhoud: 5 vellen DIN A4.
Artikelnr.: 775731 - 8A
€5,50 bij www.conrad.nl

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik weet niet hoor, maar de kant die dan op het licht reageert, zit dan toch aan de binnenkant? :? Of is dat juist de bedoeling?

Want als dat niet de bedoeling is, kan je denk ik beter het advies van Armageddon_2k gebruiken:
Armageddon_2k schreef op 18 mei 2004 @ 08:41:
Ik neem aan dat je iets in de trend wil van dat je de binnenkant van je pc kan begluren en als je je blackligt aanzet dat je dan je logo ziet, am i right?
Ik denk dat dit redelijk moeilijk te realiseren is maar ik zou toch eens gaan twijfelen over het op stevig papier (karton papier) te printen,uitknippen , en dan over te spuiten met een uv actieve verf, grote kans dat je veel meer keuze hebt met verf dan met stickers

Verwijderd

Topicstarter
Armageddon_2k schreef op 18 mei 2004 @ 08:41:
Armageddon_2k jij snapt um helemaal, je moet er gewoon doorheen kunnen kijken en als de blacklight of bijv UV aanzet dat ie dan goed zichtbaar wordt.

dat van die verf is een heel goed idee _/-\o_ nu moet ik nog zien te vinden waar ze dit hebben het liefst blauw kleurig :)

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik bedoelde aaaaaaaaaaaaaargh, kan er echt niet op komen. Ik bedoel van bv dat felle geel, roze en oranje (je hebt van die markeerstiften die diezelfde kleuren hebben).

Verwijderd

Topicstarter
denk dat ik zoals al gezegt een logo uit stevig papier (karton) snij als mal en dan op het raam plak en het vervolgens spuit met van die blacklight/uv reactieve lak :Y)

weet iemand waar ze dit verkope in spuitbusse oid?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2004 14:03 ]

Verwijderd

Ik heb wel eens fluor verf op m'n fiets gehad... leek ook bijna licht te geven >:), Maar m'n pa heeft van die a4 vellen >>> compleet 1 kleur en sticker... praktisch alle kleuren zijn verkrijgbaar... hij haalt ze altijd bij een modelbouw zaak geloof ik? Voor het verf van "pimpinTom" zou je misschien bij een Bouwmarkt, Autozaak of eventueel verfwinkel kunnen kijken.

• Armageddon_2k
  • Laatst online: 24-11 15:48

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Pimpin, ik denk dat de meeste bouwmarkten, gammel/karwei en zelfs de hema et spul wel hebben, maar probeer eerst wel op een klein stukje of het et gewenste effect geeft, want iedereen weet dat de mensen bij de gammel ook niet precies kunnen weten hoe de verf reageert.

Verwijderd

Topicstarter
thnx, jah ik woon vlakbij een grote spuiterij/autolak zaak, ik ga daar wel eve kijke
deze mag wel dicht, ik post het wel over een tijdje als ik de chieftec heb. krijg namelijk een nieuw systeem waar ik nog even op wacht :)

iig bedankt voor de reply's _/-\o_
Pagina: 1