[XP] home product code niet meegeleverd bij xp cd

Pagina: 1
Acties:

• Elquinto
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-04 22:35
IK heb een jaar geleden mijn huidige pc gekocht bij een winkel in den haag, nu ik na een crash xp erop wil zetten kom ik erachter dat die *** helemaal geen certificaat of iets waar de product code op staat hebben meegegeven. De vorige is al verwijdert, dus daarvan kan ik hem niet meer opzoeken. Is er een mogelijkheid dat ik hem zou kunne aflezen van de cd :?

• stfn345
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08-05 14:56
Check eens op de zijkant/achterkant van je pc. Daar zit, mits het een legale versie is, een sticket met een serienummer.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Nope... dat kan niet.

Maar zit er nergens op de PC een OEM sticker van Microsoft? Daar staat je serial op. Vrij normaal bij de huidige PC's :0

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Viking Kvinne
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-05 19:02
Ik zou gewoon Microsoft bellen om een nieuwe code te vragen :)

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-04 22:16

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Viking Kvinne schreef op 17 mei 2004 @ 11:44:
Ik zou gewoon Microsoft bellen om een nieuwe code te vragen :)
Die geven ze vast wel, zonder een geldige licentie te overleggen ;)
Denk dat je dan een leuke rekening krijgt.

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

• StevenK
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:22
Elquinto schreef op 17 mei 2004 @ 11:42:
IK heb een jaar geleden mijn huidige pc gekocht bij een winkel in den haag, nu ik na een crash xp erop wil zetten kom ik erachter dat die *** helemaal geen certificaat of iets waar de product code op staat hebben meegegeven. De vorige is al verwijdert, dus daarvan kan ik hem niet meer opzoeken. Is er een mogelijkheid dat ik hem zou kunne aflezen van de cd :?
Heb je echt betaald voor XP ? Want als er geen sticker met serial op of in je kast zit, dan heb je geen legale XP.

Was advocaat maar vindt het juridische nog steeds leuk. Doet tegenwoordig iets in de metaal.

Pagina: 1