Toshiba Satellite pro 6000 met vreemde kuren

Pagina: 1
Acties:

• tweakjunkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-12-2025
Hej,ik heb hier een Laptop een Toshiba Satellite pro 6000,en die heeft een paar vage kuren,ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik heb zowat al elke site op internet door gelezen en er nix meej op geschoten :/

de laptop werkt opzicht goed,totdat ik er een uurtje ofzo meej werk of er een stoot tegen aan geef,echt maar een heel klein stootje en dan flipt tie hem ineens,groenbeeld enzo allerlei kleurtjes,dan kan ik hem alleen nog maar uitzette.
soms dan start tie meteen weer op,of hij doet helemaal nix meer,als ik hem dan aan zet,brand het lampje van het toetse bord alleen maar ik hoor geen hardeschijf,net alsof het moeder bord defect is........en dan doet hij het plots weer na 3 uurtjes ofzo. :?

is er toevallig iemand dit dit ook welles heeft meej gemaakt,zoja hoe heb je het opgelost?? alsvast bedankt voor al de reply's

"ik hoop dat dit de goeie sectie is waar ik dit moet vragen,anders mij excuses"

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
breukje wat door verwarming naar boven komt, weinig kans dat je dat vindt :)

[ Voor 28% gewijzigd door HunterPro op 17-05-2004 10:51 ]

Verwijderd

Klinkt als een voedingsprobleem.

• Fire69
  • Laatst online: 10:32
volgens mij is er ook iets met je keyboard, af en toe hangt er een j achter waar het niet hoort en zo... :/

• tweakjunkie
een breukje zou welleens kunne Hunterpro,want hij doet het dus ook als ik er niet aan zit en hem alleen laat draaien een uurtje ofzo.......sorry voor de j slecht typ gedrag *fire69 :)

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 10:31
Toshiba Satellite pro 6000 is toch nog een redelijk nieuw apparaat, zoiets stuur je dan toch gewoon naar Toshiba ivm garantie.

• HunterPro
  • Niet online
Icey schreef op 17 mei 2004 @ 11:59:
Toshiba Satellite pro 6000 is toch nog een redelijk nieuw apparaat, zoiets stuur je dan toch gewoon naar Toshiba ivm garantie.
ligt er aan hoe je er aan komt :+

Verwijderd

Icey schreef op 17 mei 2004 @ 11:59:
Dit zijn bekende problemen. Zoek op GoT maar eens op problemen met de Sattelite Pro 6000 en Sattelite Pro 6100. Dit zijn echte bagger-laptops van Toshiba. De afgelopen 2 maanden zijn er binnen mijn kennissenkring al 2 mensen met een SP6x00, die absoluut niet meer willen. De ene heeft van de leverancier (na een beetje zeuren) een vervangende laptop gekregen. De ander heeft nu een garantie/reparatie procedure lopen.

De problemen:
- Oververhitting (Moet soms gewoon een uur afkoelen, voordat hij weer wil booten.)
- Problemen met videokaart/scherm
- Soms problemen met de audio
- Problemen met de stroomtoevoer en ook met de BIOS-batterij

Het begint met wat kleine kuurtjes, maar op een gegeven moment is er niet meer mee te werken.

• Stamgastje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-02-2020
Er zijn iig veel problemen met de Toshiba 6100 geweest, de TU Eindhoven heeft 1600 van deze apparaten na 1 jaar vervangen omdat de videokaart te heet werd bij normaal gebruik en krom trok met als gevolg dat ie los kwam te zitten. Misschien dat dit hetzelfde probleem is als wat jij hebt?

• tweakjunkie
bedankt voor jullie info,ik denk dat het met warmte probleem te maken heeft,ik heb het toetsebord eraf gewipt,en een externe erop gezet,en een fantilator van 50cm ernaast gezet,en nu doet tie het perfect.............maja hoe ga ik dit nou oplosse,zijn er koelsetjes voor laptops te koop?? |:(

• HunterPro
  • Niet online
terugbrengen naar toshiba, ding is zo brak als't maar kan.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb de topictitel wat aangepast. Het is begrijpbaar dat je graag snel hulp nodig hebt, maar een topictitel als deze staat niet erg netjes en is ook onhandig voor de mensen die de search gebruiken. ;)
Was: Probleem met laptop heb echt hulp nodig jongens....

[ Voor 15% gewijzigd door Laurent op 17-05-2004 15:15 ]

Pagina: 1