Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waarvoor gebruik jij je PDA?

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben van plan een PDA (waarschijnlijk IPAQ2210) aan te schaffen voor een aantal bekende redenen, zoals agenda, e-mail, etc. etc. Nu kan zo'n ding tegenwoordig veel meer, vooral vanaf de 400MHZ machientjes.

Ik ben benieuwd waar iedereen zijn PDA nu voor gebruikt? DIVx-je kijken in de trein, e-mailen bij McDonalds? Weet ik veel ... verras me maar.

ps: vermeld ook even of er kosten aan een bepaald gebruik zijn verbonden (bij het gebruik van hotspots)?

Bedankt,
Marc

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-11 22:16
Ik gebruikte mijn oude PalmIIIc voor mijn saaie uren in de collega zalen om een spelletje te spelen en nu eigelijk ff voor het slapen gaan nog mahjongen.

Ben van plan om op de nieuwste pda versie te wachten met nieuwe OS en dat hem als navigator te gebruiken of als ik met OV ben dan en anime te kijken ofzo

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-11 21:57

Remy

I usually get 100% accuracy

Dit soort topics zijn niet de bedoeling van GT. 'Waar gebruik jij je PDA voor?' gaat een simpel opsomtopic worden, en dat willen we niet hebben op GoT. Vandaar dat deze dicht gaat :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.