[CASE] Coolermaster Praetorian

Pagina: 1
Acties:

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 09:01
Ik heb een tweetal vraagjes over de Coolermaster Praetorian case. Ten eerste is hij van zichzelf een beetje stil? In alle reviews die ik heb gelezen (oa die van tweakers.net) kan ik er niets over vinden. En graag zou ik in deze case gebruik willen maken van de Aerogate I ALD-V01 (die zonder lcd en zo) om de casefans van deze case bij normaal gebruik wat rustiger te laten draaien. Maar op de site van coolermaster staat alleen dat hij compatible is met de wavemaster kasten?? :?

alvast bedankt voor de info!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:12

breinonline

Are you afraid to be known?

De aerogate zou je zonder problemen in een andere kast ook moeten kunnen aansluiten. Ik denk dat Praetorian een nieuwer model is en er nog niet bij stond toen de aerogate I op de site werd gezet (wilde gok) en dat de info nooit is upgedate.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-01 09:01
Bedankt voor je reply, nu nog mijn andere vraag is deze case een beetje stil bij normaal gebruik (dus zonder fanregulators etc)?