driving me mad... here we go..
IEMAND die een sweex lb100010 router (met printer server) gebruikt met een motorola surfboard modem op het chello net??? ben op zoek naar een voorbeeld voor router config. heb alles geprobeert (weekje lang) en krijg dat ding maar niet op gang. werk nu weer met het alom vertouwde winroute...
comms tussen pc's aan de router: all ok (zonder wan connectie dan)
netwerkcards van pc's: auto config
router config: default;
ip=192.168.1.2
sub-255.255.255.0
dhcp= enabled
lan ip = 192.168.1.2 tot 192.168.1.10
mac van de originele netwerkkaart is gekloond.
op het moment dat de steker naar het surboard modem d'r in gaat kan ik niet meer inloggen op de router en het verkeer wan komt niet op gang (ook niet met 1 PC). De beknopte hndleiding helpt me ook al niet veel verder.
Tot overmaat van ramp lees ik op de sweex site dan deze router ism het chello netwerk niet bruikbaar is en dat de faq sectie is verdwenen op deze site...
en ja ik heb in de andere berichten gespeurd en niets gevonden..
aan allen wie helpt????
IEMAND die een sweex lb100010 router (met printer server) gebruikt met een motorola surfboard modem op het chello net??? ben op zoek naar een voorbeeld voor router config. heb alles geprobeert (weekje lang) en krijg dat ding maar niet op gang. werk nu weer met het alom vertouwde winroute...
comms tussen pc's aan de router: all ok (zonder wan connectie dan)
netwerkcards van pc's: auto config
router config: default;
ip=192.168.1.2
sub-255.255.255.0
dhcp= enabled
lan ip = 192.168.1.2 tot 192.168.1.10
mac van de originele netwerkkaart is gekloond.
op het moment dat de steker naar het surboard modem d'r in gaat kan ik niet meer inloggen op de router en het verkeer wan komt niet op gang (ook niet met 1 PC). De beknopte hndleiding helpt me ook al niet veel verder.
Tot overmaat van ramp lees ik op de sweex site dan deze router ism het chello netwerk niet bruikbaar is en dat de faq sectie is verdwenen op deze site...
en ja ik heb in de andere berichten gespeurd en niets gevonden..
aan allen wie helpt????