Toon posts:

flash mx exe file op cd booten

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand hoe ik een .exe flash project op een cdrom kan laten autobooten. Dus dat wanneer de cd rom erin gestopt word dat dan het project gedraaid word.

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:13

Puck

EINDBAAS.org

Bestand in de root van de CD toevoegen genaamd "autorun.inf" met daarin:

code:
1
2
[autorun]
OPEN=naamflashprojector.exe

Arrived anxious, left bored

Verwijderd

Topicstarter
thnx very much

Verwijderd

Topicstarter
dat kan ik gewoon in de tekst editor van bijvoorbeeld windoes doen ?

• GX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

GX

Nee.

ja

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 15:23

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 00:58:
dat kan ik gewoon in de tekst editor van bijvoorbeeld windoes doen ?
Je kunt het inderdaad gewoon in notepad typen. Waar je dan wel rekening mee moet houden is dat notepad dan niet stiekem een .txt extensie achter de naam plakt, want dan gaat het niet werken. De bestandsnaam moet echt "autorun.inf" zijn en moet in de root van je CD staan.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Verwijderd

Topicstarter
roger that zou dit ook kunnen werken met een met een .swf file ? of is dit alleen aan een .exe file besteed.

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 15:23

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 01:05:
roger that zou dit ook kunnen werken met een met een .swf file ? of is dit alleen aan een .exe file besteed.
Ik denk dat als je er een html-bestand bij doet waar het swf bestand in geopend wordt het wel zal werken. Dan zou je in de autorun.inf naar dit html-bestand moeten verwijzen in plaats van naar het swf bestand. Anders moet je namelijk op iedere pc waar je de CD in gebruikt swf bestanden associeren met een programma die ze kan openen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:13

crisp

Devver

Pixelated

/zoekvraag

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.