okay hard toe aan een nieuw systeem.... net 6 maanden ertussenuit geweest en nie echt op de hoogte van al het nieuwe, al langer eigenlijk. Maar o zo hard to aan een dikke upgrade. Het wordt weer eens tijd dat ik weer mee kan lullen;) Enfin...hulp gevraagd.... ik had al wat hulp gevragd maar de grote databank moet nu ff aangeroepen worden;)
Okay ik wil dus lopend door huis aangesloten zijn op het internet met mijn 2 huisgenoten online en nog eens een filmpje kijken met een beamer.... en een feeestje kunnen djen met mijn laptop op schoot en visualisers tegen de muur.....
Oog laten vallen op een Packardbell E3266 Laptop. Mooi bakkie, wit mooi, uh... mijn bakkie dacht ik toch wel. Flits en goeie specs.
Netwerk nodig thuis van 2 computers en 1 laptop met allen toegang tot het internet.
ADSL en een brakke modem nu aanwezig. Dus router met modem nodig.
WIFI is geloof ik het draadloze gedeelte wat me wel leuk lijkt om te hebben met een laptop.
1. Is dit veilig ivm uitgezonden signaal, firewall?
2. Waar op te letten?
3. Kan je uitgangen dedicaten voor 1 computer en de andere geen signaal laten uitzenden?
Beamer.
4. Aansluitpunten voor tulip nodig op laptop? Laptop heeft een videoout. is dit voldoende?
5. 3000 lux voor goeie scherpte? of volstaat minder ook?
6. Wat kost een beetje leuke beamer, goeie prijs kwaliteit verhouding?
7. Wat zijn valkuilen bij de aanschaf?
8. Twijfels over de laptop?
Specs laptop
Mobile AMD Athlon™ XP 2500+ met AMD PowerNow!™ technologie (What the fuck is dit nu weer?)512 MB 60 GB Combo DVD / DVD-RW / CD-RW S3 Pro Savage 8 15'' TFT XGA
http://www.packardbell.nl...asp?partNumber=P820008305
Thanx
Okay ik wil dus lopend door huis aangesloten zijn op het internet met mijn 2 huisgenoten online en nog eens een filmpje kijken met een beamer.... en een feeestje kunnen djen met mijn laptop op schoot en visualisers tegen de muur.....
Oog laten vallen op een Packardbell E3266 Laptop. Mooi bakkie, wit mooi, uh... mijn bakkie dacht ik toch wel. Flits en goeie specs.
Netwerk nodig thuis van 2 computers en 1 laptop met allen toegang tot het internet.
ADSL en een brakke modem nu aanwezig. Dus router met modem nodig.
WIFI is geloof ik het draadloze gedeelte wat me wel leuk lijkt om te hebben met een laptop.
1. Is dit veilig ivm uitgezonden signaal, firewall?
2. Waar op te letten?
3. Kan je uitgangen dedicaten voor 1 computer en de andere geen signaal laten uitzenden?
Beamer.
4. Aansluitpunten voor tulip nodig op laptop? Laptop heeft een videoout. is dit voldoende?
5. 3000 lux voor goeie scherpte? of volstaat minder ook?
6. Wat kost een beetje leuke beamer, goeie prijs kwaliteit verhouding?
7. Wat zijn valkuilen bij de aanschaf?
8. Twijfels over de laptop?
Specs laptop
Mobile AMD Athlon™ XP 2500+ met AMD PowerNow!™ technologie (What the fuck is dit nu weer?)512 MB 60 GB Combo DVD / DVD-RW / CD-RW S3 Pro Savage 8 15'' TFT XGA
http://www.packardbell.nl...asp?partNumber=P820008305
Thanx
reality is for people with no imagination