Toon posts:

IE traag na beveiligingsupdate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vanmiddag een beveiligingsupdate (KB832894: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Internet Explorer 6) gedaan voor mijn versie 6.0.2600.0000, maar nu duurt het opvragen van websites opeens een stukje langer.

Iemand hier bekend mee of is opeens heel toevallig m'n kabelverbinding traag geworden?

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:04

Wom

Het is mij niet opgevallen, maar misschien een idee om about:blank als startpagina in te stellen ?

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Is dat bij alle websites? Kom je laat mee:
code:
1
2
3
Status   Datum                   Beschrijving                            Bron
Geslaagd dinsdag 3 februari 2004 Cumulative Security Update for Internet Automatische update
                                 Explorer 6 Service Pack 1 (KB832894)

Ik heb hier 6.0.2800.1106.xpsp2 op XP Pro en geen probleem wat dat betreft. Net wel problemen met internet, maar na reset modem weer als een tierelier.

[ Voor 53% gewijzigd door PcDealer op 17-05-2004 09:55 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
met die update ben ik idd wat laat, maar dat staat los van het feit dat internetpagina's nu blijkbaar langzamer laden dan voorheen

maar dit is dus geen bekend probleem van deze update ofzo?

Verwijderd

Topicstarter
AudiRS4 schreef op 17 mei 2004 @ 09:32:
Het is mij niet opgevallen, maar misschien een idee om about:blank als startpagina in te stellen ?
heb ik al jaren als startpagina

zie ook niet in wat dit zou moeten verbeteren aan de laadsnelheid van andere sites, eerlijk gezegd?

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:04

Wom

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 12:04:
[...]

heb ik al jaren als startpagina

zie ook niet in wat dit zou moeten verbeteren aan de laadsnelheid van andere sites, eerlijk gezegd?
Ik was in de veronderstelling dat IE traag opstartte, mijn fout dus ;)
Maar van wat ik kan vinden is het geen bekend probleem met deze update. Misschien dat je eerst andere dingen moet proberen uit te sluiten ? (spyware ed.)
Pagina: 1