Toon posts:

[WLAN] Sitecom router met USB adapter regelmatig timeouts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het proberen een probleem te verhelpen met een Sitecom WL-018 router van een goede vriend. Bij het pingen van de router via een draadloze verbinding geeft hij een stuk of 30 pings van 3 tot 5 ms en dan een stuk of 30 timeouts. Dat wisselt zich steeds af.

Op de site van sitecom stond dat ik de wireless zero config uit moest schakelen. Dit is dus al gebeurt maar verhielp niets. Ook de verschillende posts die op tweakers voorkwamen hebben me niet geholpen.

Verder ga ik niet beginnen aan het upgraden van de firmware. Ik heb nogal een conflict als ik probeer te werken via een kabel met de router. En het risico dat het misgaat via de wireless verbinding ga ik niet nemen.

Op dit moment is de router fresh gereset en werk ik niet met een ad hoc verbinding.

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-05 22:28
Welke versie van de WL-018 heb je? De zilvere of de zwarte?
Welke firmware staat er nu op?

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

Verwijderd

Topicstarter
versie 1 cq zwarte

orginele firmware

Verwijderd

Kicken doen we niet binnen 24 uur. Ik heb je kick getrashed.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nu de firmware geupgrade naar Version 1.96c
Nog steeds hetze;fde probleem

Verwijderd

Topicstarter
kick

• Weerz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-05 22:28
Heb je iets van een firewall op deze computer staan? ( deinstalleer dat want de router in de firewall en een software matige kan wel eens problemen veroorzaken)

Als je een vast ip-adres geeft, meestal geeft dit een betere connectie dan eentje die je van de router toegekend krijgt.

Heb je WEP ingeschakeld of uitgecshakeld?

Instagram | Flickr | Nikon D500 -> Sigma Art 18-35MM F/1.8 | NIKKOR AF-S 50MM F/1.8G | TAMRON 70-200MM G2 F2.8 | TAMRON 150-600MM G2 F/5-6.3

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:48
probeer anders is op een ander kanaal in te stellen,net zo lang totdat je een goede verbinding hebt :Y)
Pagina: 1