Problemen met ISO's

Pagina: 1
Acties:

• J_Davelaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 20:30
Ik heb enkele ISO bestande op DVD en CD gebrand maar deze kunnen niet goed gelezen worden. Ik heb meerdere merken DVD's geprobeerd en brand ze met een ND1300a.

Bij het installeren van de DVD's krijg ik iedere keer lees fouten waarna de installatie afhaakt. Het gaat iedere keer om willekeurige files. Het vreemde is dat ik dezelfde problemen heb als ik een image mount met Nero ImageDrive.

Was ik maar een punt dan was ik het einde

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:40
ISO is gewoon brak? Zeker als mounten ook al niet goed gaat....

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

En hoe werkt het wanneer je met deamon-tools de image mount en in nero met CD/DVD copy je cd brand?

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Tja als dat laatste gebeurt dan lijkt het me dat de .iso rot is.
Wel vaag dat hij op willekeruige momenten @ zijn smoel gaat :?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Verwijderd

Dan lijkt het toch te liggen aan je iso's die je gebruikt. Anders zouden deze het gewoon moeten doen. En, al helemaal met mounten.

Edit: Ik mag wel is wat sneller leren typen }:O

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 22:37 ]

• J_Davelaar
Het gekke is dat ze bij anderen dus wel schijnen te werken.

Nu heb ik wel meer gekke dingen op mijn pc maar die had ik nog niet zo snel hiermee verbonden. Als ik bv. UT2003 speel hangt het spel halverwege. Het level wordt gewoon niet meer goed opgebouwd e.d. Kan dan nog net afsluiten. Maar als ik dan weer UT opstart blijft hij het gewoon doen. :? Kan dit met elkaar te maken hebben?

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:40
Hmm, allemaal vreemde problemen....

Al eens geprobeerd om je RAM te testen met memtest ofzo? Dit kun je wel vinden in de PMG faq...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:29
Yeah, dit zijn geheugenfouten, denk ik.
Te snel of te strakke timings...

• J_Davelaar
Ik heb een test gedraaid met memtest maar die gaf ook geen fouten aan. Misschien maar eens naar de temp van mijn proc kijken. Wat mag een XP64 3200 eigenlijk worden?

edit:
Hij wordt nu ongeveer 45 graden

[ Voor 12% gewijzigd door J_Davelaar op 16-05-2004 23:12 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 14:14
Die temperatuur is dik in orde :)
Je zou ook eens Prime95 kunnen draaien om te kijken of je systeem het onder een stresstest wel volhoud. Tis iig een vaag probleem als memtest geen fouten aangeeft. Hoelang heb je trouwens getest met memtest?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 13:21
Ik heb een NEC 2500A, en ik had een keert colin mc rae rally 4 op dvd gebrand voor een vriend, en bij hem werkte hij niet, terwijl hij het hier wel prima deed, en bij anderen ook, terwijl hij dezelfde brander heeft en andere dvds wel goed bij hem werken...

Niet dat dit je ook maar iets dichter bij de oplossing van je probleem brengt, maar toch :P .

Steam

Pagina: 1