Combinatie mobo/videokaart werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

• Gois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08 21:14
Sinds gisteren werkt op eens mijn de 2de systeem niet goed meer.
Ik krijg geen beeld als ik de pc aanzet.

Ik heb het systeem getest met een Radeon 9800 pro daarmee werkte het systeem wel. Toen de ti4200 in een ander systeem gedaan toen werkte de videokaart wel. CMOS reset gedaan maakte ook niks uit. Met die Radeon 9800 pro in de pc een nieuwer BIOS geflashed, nog steeds geen verschil. PC laten starten met zo min mogelijk apparaten aangesloten ook dit maakte niks uit.

Mijn Specs:

Mobo: MSI MS6507 Intel 845 Chipset
Proc: 2.4 GHz
Geheugen: 512 Mb DDR PC2100
Videokaart: Asus 8420 TI4200 128Mb
HD: WD 80 Gb 8 Mb Cache
DVD-ROM Plextor PX116A
Voeding: 250 Watt Noname

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Ik zou je PSU direct vervangen door een sterker exemplaar, 250WATT is NOT DONE |:( Dit staat volgens mij ook in de FAQ. :X

Kijk anders hierzo eventjes
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Suc6 })

[ Voor 25% gewijzigd door Lip op 16-05-2004 22:34 . Reden: add link ]

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Gois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-08 21:14
freak1982 schreef op 16 mei 2004 @ 22:32:
Ik zou je PSU direct vervangen door een sterker exemplaar, 250WATT is NOT DONE |:( Dit staat volgens mij ook in de FAQ. :X

Kijk anders hierzo eventjes
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Suc6 })
Hmmm ja ok maar dan zie ik toch niet de logica er van in dat de pc wel werkt met mijn Radeon 9800 pro die toch wel wat meer eist denk dan zo'n ti4200.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Onderschat de stroomconsumptie van nVidia kaarten niet ;)

Wel, het antwoord lijkt me duidelijk. Hier was je ook zelf achtergekomen wanneer je netjes volgens het regelement éérst vooronderzoek pleegde eer je een topic opent. Zoals in de handige tekst bovenaan in New Topic staat, dien je bij een "Help, mijn PC doet het niet!" geval eerst de startpost van het beleid in z'n geheel te doornemen. Dat heb je hier overduidelijk niet gedaan en da's nou nét niet de bedoeling hier op GoT.

Dit topic is gesloten.