Toon posts:

[ID3] Vx.x naar V2.4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een tooltje om 1.0/1.1/1.2/2.0/2.1/whatever te converteren naar 2.4. Nu heb ik tag&rename, maar ik geloof niet dat het daarmee kan. Ik dacht wat op het spoor te zijn op google, maar nee, tevergeefs. Dit is toch wel een vaak voorkomend probleem denk ik, dus maybe dat jullie het weten? :>

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 19:53

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Misschien een beetje overkill; maar als je ff al je MP3'tjes in de library van iTunes douwt, kan je ze in een keer allemaal converten... (En daarbij heerscht iTunes gewoon voor muziekbeheer)

HENG HENG

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

jeroen1001 schreef op 16 mei 2004 @ 22:02:
Misschien een beetje overkill; maar als je ff al je MP3'tjes in de library van iTunes douwt, kan je ze in een keer allemaal converten... (En daarbij heerscht iTunes gewoon voor muziekbeheer)
Moet je alleen, voordat je ze in de library gooit, ff de preferences nalopen. Standaard staat iTunes namelijk zo ingesteld dat hij alle bestanden die je aan de library toevoegt naar z'n eigen map kopieert en een eigen structuur aanmaakt. Je zult niet de eerste zijn die daar tegenaanloopt :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
jeroen1001 schreef op 16 mei 2004 @ 22:02:
Kan dat ook automaties? Dat converten? Ik heb ze wel allemaal al in iTunes staan, maar volgens mij kan je ze alleen per stuk converten?

edit:
Daedalus schreef op 16 mei 2004 @ 22:06:
[...]

Moet je alleen, voordat je ze in de library gooit, ff de preferences nalopen. Standaard staat iTunes namelijk zo ingesteld dat hij alle bestanden die je aan de library toevoegt naar z'n eigen map kopieert en een eigen structuur aanmaakt. Je zult niet de eerste zijn die daar tegenaanloopt :)
lalala.. :(

Maar de oplossing daarvoor heb ik gisteren al gevonden. :+ Gewoon naar mp3 bestanden in die dir zoeken, ctrl-x en pasten in een andere folder. :D

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 22:09 ]

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 19:53

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Daedalus schreef op 16 mei 2004 @ 22:06:
[...]

Met stom ^^

idd; let daar ff op...

HENG HENG

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 22:07:
[...]

Kan dat ook automaties? Dat converten? Ik heb ze wel allemaal al in iTunes staan, maar volgens mij kan je ze alleen per stuk converten?
In je library: Ctrl-A -> Advanced -> Convert ID3 Tags... en dan v2.4 kiezen

Dat zou moeten werken.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Daedalus schreef op 16 mei 2004 @ 22:21:
[...]

In je library: Ctrl-A -> Advanced -> Convert ID3 Tags... en dan v2.4 kiezen

Dat zou moeten werken.
Het werkt!! :D thnx!

edit: Nog een vraagje: Als ik m'n tags bekijk @ Tag&Rename, dan zie ik de oude ID3 tags (1.x) nog staan? Kan dat er afgehaald worden?

edit2: Of moet ik gewoon even al mijn tags naar 1.0, 1.1, 2.2, 2.3, 2.4 converten? /me gaat testen.. :P

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 17:39 ]

Pagina: 1