[Access] Version control voor ontwikkeling

Pagina: 1
Acties:

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:32

evol

hello world

Topicstarter
Ik ben aan t rondkijken voor een versiebeheer systeem tijdens ontwikkeling in Access. In Access is i.c.m. vbscript een applicatie ontwikkeld en nu zal er in de toekomst door meerdere ontwikkelaars aan gewerkt worden, en dit zal overzichtelijk en vooral correct moeten gebeuren. Geen versies die door elkaar lopen.

Nu dacht ik eerst aan CVS, vrij te gebruiken, maar de integratie met Access mist nogal geloof ik.
Momenteel is dan ook Microsoft Visual Sourcesafe in beeld. Maar hier kan ik geen demo van vinden, is die er überhaupt? En zijn er hier mensen met ervaring met dit pakket? Is dit wat voor integratie met Access?

Move along people. Nothing to see here.

• OZ-Gump
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-05-2024

OZ-Gump

terug van weggeweest

Visual SourceSafe is ideaal voor het werken binnen Access. Natuurlijk, source safe heeft zijn eigenaardigheden, maar dat heeft elk pakket.

Daar moet wel meteen bij gezegd worden dat de integratie die in de versies tot aan XP ideaal was, er helemaal niet meer is voor Access 2003. In hoeverre dat in de toekomst wel zo wordt, is bij mijn weten nog onbekend.

My personal website

• evol
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:32

evol

hello world

Topicstarter
Inmiddels gelezen dat er integratie met access is. Alleen niet met eigen ogen gezien. Heel het pakket nog niet...
Is er ergens een demo te vinden? Of zijn er hier gebruikers met (positieve of negatieve) ervaringen?

/reactie op OZgump
Momenteel zou het van toepassing zijn op access 2000, geen problemen daar dus.
Blijft alleen de vraag nog of dit pakket een trial versie heeft ofzo? Ik kan m niet vinden.

[ Voor 32% gewijzigd door evol op 17-05-2004 13:21 ]

Move along people. Nothing to see here.