Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo.

Een paar collegas op het werk hebben een spelletje waar je via je cam een mugje moet pakken, dan moet je met een cam zo de hele kamer door vliegen wil je de vliegjes kunnen schieten. Ik had begrepen dat het muscito's hete maar op goog met verschillende wildcard gezocht helaas geen resultaat. Misschien dat jullie het spelletje hebben / of weten waar ik het kan downloaden ik had begrepen dat gratis was. En anders de naam van het programma dan koop ik 't wel. Bedankt.

Verwijderd

Misschien als je mosquito intypt op Google? Ik begrijp trouwens niet precies wat de bedoeling dan is van het spelletje 8)7

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:30
Niet hetzelfde maar KillerVirus is ook spelletje dat je met de cam moet spelen. Ziet er belachelijk ook als je zo met je phone aan't rondhollen bent. :)

Verwijderd

Topicstarter
Jah,

Ik dacht dat het zo heete. Ik weet het niet meer precies. Het was iig een spelletje waar bijtjes over je heen zweeven en die je dan met je cam moet schieten. Zo ongeveer denk ik dat het beschrijfbaar is.

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:49
Dat is geen spel

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het spel heet Virtual Mosquito Hunt en is gemaakt door Siemens.

Kan alleen nergens vinden of ie gratis is en waar ie te downloaden is, alleen dit.

• frankvanhoesel
Ik zie het ja, het is een soort anti muggen geluids verspreider :) Als je dit aan zet op je telefoon gaan al je muggen van je vandaan ! Waar een telefoon al niet goed voor kan zijn :)

• frankvanhoesel
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.com/Daten/siecom/HQ/ICM/Internet/ICM_Unitwide/WORKAREA/ccp_icm/templatedata/Deutsch/file/binary/soicm2003_010_72dpi_1063423.jpg

replique ? is het dit programma ?

• Djingiz Chan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2008

Djingiz Chan

koe zegt boe

Het spel heet Mozzies, staat standaard op de SX1 van Siemens.

http://specs.tweak.to/11052

Verwijderd

welke siemens is dat eigenlijk?

Verwijderd

Topicstarter
Jah zou best kunnen. Hij had het op een nokia 6000 ik vond het erg sjiek uitzien

• frankvanhoesel
Afbeeldingslocatie: http://www.leipziger-messe.de/gc/bestofgc/siemens.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.club-siemens.net/reviews/mobiles/sx1/screen/mozzies_pang.jpg
Bestes Mobile Game: Mozzies
"Mozzies ist das erste mobile game, das komplett auf die Plattform Handy ausgerichtet und mehr als eine Portierung ist. Die Möglichkeiten der Hardware werden unter anderem durch die innovative Steuerung bestmöglich genutzt. Besonders hervorzuheben sind die intuitive und damit ungewöhnliche Steuerung sowie die Live-Verschmelzung des Realen mit dem Virtuellen."
bron : http://www.demonews.de/ku...n/index.php?shortnews=758

[ Voor 9% gewijzigd door frankvanhoesel op 16-05-2004 21:40 ]

Verwijderd

Topicstarter
frankvanhoesel schreef op 16 mei 2004 @ 21:31:
[afbeelding]

replique ? is het dit programma ?
Lijkt er wel op, met die bijtjes maar het gaat via je cam. Je ziet dus in je eigen omgeving die bijen vliegen die je dan moet afknallen , beweeg jij naar links (ziet de cam dat denk ik) dan komen de bijtjes dicther bij.

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 05-11 13:50

macuz

Dance!

wauw, lijkt me echt gaaf als zoiets op mn nokia 6230 kon...!

• xtr3me
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
lijkt me idd ook wel een gaaf spelletje :9

maar vraag et eens aan die collega's O-) of ben ik nou weer heel blond aan et denken :Y)

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-11 10:32

Stoffel

Engineering the impossible

Op de WAP portal van orange kun je dit spel gewoon downloaden geloof ik, heb het daar wel eens zien staan. Een versie voor Nokia telefoons met camera wel, en die heette Mosquitos :)

• macuz

macuz

Dance!

heb het spel wel kunnen downloaden, maar dit is een .sis file, en als ik het goed heb kunnen die alleen op symbian telefoons gebruikt worden, dus niet op mijn 6230?

Verwijderd

Topicstarter
macuz schreef op 17 mei 2004 @ 19:29:
heb het spel wel kunnen downloaden, maar dit is een .sis file, en als ik het goed heb kunnen die alleen op symbian telefoons gebruikt worden, dus niet op mijn 6230?
IDD symbian. Maar ik weet dat de nokia 6600 dit wel kan.. zeker weten!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 15:47

reuzekind

Ik geloof in GoT

macuz schreef op 17 mei 2004 @ 19:29:
Waar heb je hem vandaan dan?

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

• macuz

macuz

Dance!

reuzekind schreef op 17 mei 2004 @ 20:02:
[...]

Waar heb je hem vandaan dan?
dat kan ik natuurlijk niet zeggen ivb met de policy....
Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc.

goed zoeken ;)

[ Voor 9% gewijzigd door macuz op 17-05-2004 22:42 ]

• Karina5000
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-04 13:15
Ik heb het spelletje geinstalleerd, is inderdaad heel grappig, de Mosquitos vliegen als het ware de kamer rond.

Verwijderd

Ik wil dit spel voor mijn 6230 ook! Kan iemand mij aub helpen met het vinden van een .jar of .jad bestand van dit spel. Ik heb alleen maar .sis bestanden gevonden, heb echt overal gezocht!!

Verwijderd

dit is neem ik aan een orgineel spel van nokia?? zoja dan gooi ik morgen wel ff een mailtje de duur uit eens ff checke of dit spel ook verkrijgbaar is voor de nokia 6230 :D

Verwijderd

Ik weet eigenlijk niet of het wel origineel van Nokia is. Kan ook van Siemens zijn nl, dit spel zit standaard op de SX1 van Siemens...

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

ik heb het spelletje, het is alleen gecracked, dus ik mag het hier niet verstrekken ;(

• Licko
  • Nu online

Licko

ZVDK

weet iemand of deze game ook beschikbaar is voor de SE T630?
en eventueel een linkje :P

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Verwijderd

spel is inderdaad van siemens... en het lukt alleen op symbian telefoons ( dus geen 6230 ).. Maar er bestaan ook andere versies die wel te downloaden zijn ( killervirus enz )

Verwijderd

Waar zijn nog meer van zulke games te vinden dan?? die je met de camera moet vangen en die wel geschikt zijn voor de nokia 6230??

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 18:59:
Waar zijn nog meer van zulke games te vinden dan?? die je met de camera moet vangen en die wel geschikt zijn voor de nokia 6230??
volgens mij bestaan ze nog niet voor de series 40

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 19:03:
[...]

volgens mij bestaan ze nog niet voor de series 40
Denk je dat zulke games nog ooit beschikbaar zijn voor de 6230?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 19:09 ]

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Licko schreef op 16 juni 2004 @ 09:37:
weet iemand of deze game ook beschikbaar is voor de SE T630?
en eventueel een linkje :P
^^

Met dom is.

SonyEricsson versies van cam games :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 19:06:
[...]

Denk je dat zulke games nog ooit beschikbaar zijn voor de 6230?
6230= series 40. dus ze bestaan nog niet.

Verwijderd

super-muffin schreef op 16 juni 2004 @ 09:19:
ik heb het spelletje, het is alleen gecracked, dus ik mag het hier niet verstrekken ;(
Wat voor Nokia heb jij dan????

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 13:13:
spel is inderdaad van siemens... en het lukt alleen op symbian telefoons ( dus geen 6230 ).. Maar er bestaan ook andere versies die wel te downloaden zijn ( killervirus enz )
Ook voor de 6230 bedoel je???

Verwijderd

Dit lijkt me wel een vet spel.. is dit spel ook voor de Siemens m55 te downloaden :?

• Bulleteater
  • Laatst online: 11-12-2023
kan iemand het dan op een eigen webisteje zetten? als je me het adres mailt dat we het dan daar vanaf kunnen halen. of mag dat niet van hier?? mijn e-mail adres is agentjorn@hotmail.com

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
jorngrisel schreef op 18 juni 2004 @ 18:00:
kan iemand het dan op een eigen webisteje zetten? als je me het adres mailt dat we het dan daar vanaf kunnen halen. of mag dat niet van hier?? mijn e-mail adres is agentjorn@hotmail.com
warez requesten kunnen hier hellaas niet nee :O

• Bulleteater
*kick*

• borstel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-11 21:17
Aaah, dat lijkt me wel vet!

Als het een jad/jar formaat is..

ZOu ik het misschien ook kunnen doen o mijn moto v600 :S??

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 17:42:
Dit lijkt me wel een vet spel.. is dit spel ook voor de Siemens m55 te downloaden :?
Die heeft toch sowieso geen cam??
Of wou je het met 'snap-on-cam' of hoe heet-ie doen?

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 07:26

Barca

In Search Of Sunrise

DnY! schreef op 07 juli 2004 @ 01:03:
Aaah, dat lijkt me wel vet!

Als het een jad/jar formaat is..

ZOu ik het misschien ook kunnen doen o mijn moto v600 :S??
Nog steeds niet helemaal duidelijk? :?

Het kan alleen op mobieltjes die draaien op het Symbian besturingssysteem. Er is geen java versie van dit spel, alleen een SIS (Symbian) installatie. Dus ga gewoon na of je mobiel draait op het Symbian besturingssysteem. Zo ja kan het, zo niet heb je gewoon pech. ;)

• Bulleteater
maar hoe kun je dan aan het spelletje komen??

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-11 14:49

Nik

De V600 draait op het symbian besturingssysteem :p ik heb ook een V600. Maar nu nog de file ergens vandaan zien te krijgen, én ook werkend zien te krijgen (die zou je zoiets moeten installeren???). Wel onwijs gaaf :D

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 14:41

jwbagger

,.-~'`'~-.,

ok, dr is alleen maar een symbian versie op dit moment...

maar zit er misschien enige kans in op een j2me port? 't zou wel super zijn op m'n 6230 8)

Verwijderd

Iemand met nog wat nieuws over dit coole spelletje?? :D

• Bulleteater
Nee sorry k heb geen nieuws :'( , k wil weten hoe k aan da spel kan komen, k wil ff een scipje schrijven ofzo dat k het met mijn cam kan doen op mijn pc 8)

• Henk007
  • Laatst online: 06-04 00:29
Even een kickje ter waarschuwing.
Op de site van Symbian staat een waarschuwing over een illegale kopie van het spel Mosquitos die onlangs is opgedoken op p2p netwerken. Die versie bevat een trojan die SMS berichten gaat versturen naar dure koopnummers.

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-11 08:49
Nou ik toch bezig ben met een reply, laat ik dan maar gelijk eens een paar niet kloppende dingen oplossen
proller schreef op 08 juli 2004 @ 01:37:
De V600 draait op het symbian besturingssysteem :p ik heb ook een V600. Maar nu nog de file ergens vandaan zien te krijgen, én ook werkend zien te krijgen (die zou je zoiets moeten installeren???). Wel onwijs gaaf :D
V600 draait niet op symbian. Als je alsnog van mening bent dat het wel zo is, mag je me laten zien dat het wel zo is.
jwbagger schreef op 08 juli 2004 @ 03:04:
ok, dr is alleen maar een symbian versie op dit moment...

maar zit er misschien enige kans in op een j2me port? 't zou wel super zijn op m'n 6230 8)
De camera kan nog niet aangesproken worden door de j2me engine en om die reden is het onmogelijk om spellen te maken geschreven in j2me die gebruik maken van de camera.
jorngrisel schreef op 17 juli 2004 @ 00:41:
Nee sorry k heb geen nieuws :'( , k wil weten hoe k aan da spel kan komen, k wil ff een scipje schrijven ofzo dat k het met mijn cam kan doen op mijn pc 8)
Er zijn al verschillende spellen op de pc die gebruik maken van webcams, ik geloof dat Philips normaal gesproken dit soort spelletjes bij zijn webcams bijlevert.
Henk007 schreef op 11 augustus 2004 @ 23:05:
Even een kickje ter waarschuwing.
Op de site van Symbian staat een waarschuwing over een illegale kopie van het spel Mosquitos die onlangs is opgedoken op p2p netwerken. Die versie bevat een trojan die SMS berichten gaat versturen naar dure koopnummers.
Zoals ook op de tweakers nieuwspost te lezen is, is dit geen trojan, maar een fout van de makers van dit programma. Dit zit simpelweg ingebouwd in het programma om de software te registreren. Omdat de gecrackte versie niet geregistreerd is, geeft dat wat mogelijkheden, waardoor de software voortdurend een smsje stuurt naar het nummer van de makers. Dit nummer is ondertussen al geblokkeerd van het premium abbo (1€ per sms), kost nu hoogstens nog de kosten van een smsje. Overigens kan dit op weer andere manieren omzeilt worden. Maar let dus op; de makers van de crack hebben niet een virus in deze software gezet, het is ook geen trojan. Overigens, ook al was dit wel zo opzettelijk in de software gezet, was het nog steeds geen trojan, aangezien trojans backdoors installeren, wat niet met deze software word gedaan.

[ Voor 1% gewijzigd door three2five op 12-08-2004 14:47 . Reden: foutje ]

Pagina: 1