Nou ik toch bezig ben met een reply, laat ik dan maar gelijk eens een paar niet kloppende dingen oplossen
proller schreef op 08 juli 2004 @ 01:37:
De V600 draait op het symbian besturingssysteem

ik heb ook een V600. Maar nu nog de file ergens vandaan zien te krijgen, én ook werkend zien te krijgen (die zou je zoiets moeten installeren???). Wel onwijs gaaf

V600 draait
niet op symbian. Als je alsnog van mening bent dat het wel zo is, mag je me laten zien dat het wel zo is.
De camera kan nog niet aangesproken worden door de j2me engine en om die reden is het onmogelijk om spellen te maken geschreven in j2me die gebruik maken van de camera.
Er zijn al verschillende spellen op de pc die gebruik maken van webcams, ik geloof dat Philips normaal gesproken dit soort spelletjes bij zijn webcams bijlevert.
Henk007 schreef op 11 augustus 2004 @ 23:05:
Even een kickje ter waarschuwing.
Op de site van
Symbian staat een waarschuwing over een illegale kopie van het spel Mosquitos die onlangs is opgedoken op p2p netwerken. Die versie bevat een trojan die SMS berichten gaat versturen naar dure koopnummers.
Zoals ook op de tweakers nieuwspost te lezen is, is dit geen trojan, maar een fout van de makers van dit programma. Dit zit simpelweg ingebouwd in het programma om de software te registreren. Omdat de gecrackte versie niet geregistreerd is, geeft dat wat mogelijkheden, waardoor de software voortdurend een smsje stuurt naar het nummer van de makers. Dit nummer is ondertussen al geblokkeerd van het premium abbo (1€ per sms), kost nu hoogstens nog de kosten van een smsje. Overigens kan dit op weer andere manieren omzeilt worden. Maar let dus op; de makers van de crack hebben niet een virus in deze software gezet, het is ook geen trojan. Overigens, ook al was dit wel zo opzettelijk in de software gezet, was het nog steeds geen trojan, aangezien trojans backdoors installeren, wat niet met deze software word gedaan.
[
Voor 1% gewijzigd door
three2five op 12-08-2004 14:47
. Reden: foutje ]