Toon posts:

opstartprobleem

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een 2,2ghz celleron moederbord en hij start niet op , hij springt wel aan lampjes gaan ook aan de cooling doet het ook , cd lade kan ik gewoon openmaken en de harde schijf rommelt wat en dan gebeurt er verder niks , de pc loopt niet door .. heb alles al geprobeert.. andere hdd en andere videokaart .. kan iemand mij helpen ?

gr, robert

• YoYoost
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-08 16:22
heb je de Bios al gereset? door in Bios (del indrukken @ startup) de factory defaults te doen. En desnoods ff dat batterijtje in je computerkast er een half uurtje uit halen.
Test ook ff je geheugen met memtest

[ Voor 79% gewijzigd door YoYoost op 16-05-2004 20:51 ]

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb je deze al eens doorgelopen?

Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoals duidelijk in het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] staat beschreven, wordt hier op GoT van de gebruiker verwacht dat vooronderzoek wordt gepleegd eer er een topic wordt geopend. Daaronder valt dus het raadplegen van de FAQ en het Beleid van het probleem-gerelateerde subforum. In jouw geval had je met name de startpost van het PMG Beleid moeten doornemen. Met deze topicstart kom je werkelijk nergens namelijk.

Een tip: lees voortaan de tekst bovenaan in New Topic eer je een topic start. Daarin staat beknopt samengevat wat je zou moeten kennen/uitvoeren B)

Dit topic is gesloten.