Nou ik ben dus flink de mist in gegaan. Ik heb voor mijn HD de permissies voor de groep administrators op Toestaan gezet voor alles, voor Gast op alleen lezen en voor Iedereen alles op weigeren. Blijkt dit laatste de hoogste prioriteit te hebben en zodoende start Windows niet meer op. Niet in veilige modus en ook niet na selekteren van de laatst werkende configguratie.
Enige wat nog werkt is de CD erin en R voor Repareren kiezen. Hierna kan ik nog als administrator inloggen, maar wat ik hier kan doen om de rechten weer goed te zetten, ik heb geen idee. Wie kan mij verder helpen, want ik ben nu flink de pineut. Laptop is van de zaak en morgen niemand van IT beschikbaar om alles opnieuw erop te zetten.
Enige wat nog werkt is de CD erin en R voor Repareren kiezen. Hierna kan ik nog als administrator inloggen, maar wat ik hier kan doen om de rechten weer goed te zetten, ik heb geen idee. Wie kan mij verder helpen, want ik ben nu flink de pineut. Laptop is van de zaak en morgen niemand van IT beschikbaar om alles opnieuw erop te zetten.
edit:
Ik heb eventueel PQ Magic, misschien converteren naar FAT32 en weer terug?
Ik heb eventueel PQ Magic, misschien converteren naar FAT32 en weer terug?
[ Voor 7% gewijzigd door Jeronim0 op 16-05-2004 20:38 ]
Jeronim0