[CM] De meest lelijke servermod ooit

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-08-2023
Ja, je leest het goed! rare topic-titel?! je komt er nog wel achter dat hij precies beschrijft wat je gaat zien, zoals zo vaak: "de vlag bedekt de lading" is deze mod dan echt zo lelijk? JA! als het niet expres zo gedaan was zou ik hem bij mislukkingen posten, en natuurlijk ga ik met deze mod ook voor een vermelding in het topic "post hier je mooiste mods (van anderen)" ok, genoeg geluld, waar gaat het hier over? over een Linux server... eerst dan maar de specs, dan wordt de rest wel duidelijk... het gaat hier om een pentium II 350Mhz met 192 MB ram en 18 GB harddisk. het was een standaard dell-systeempje met een mini-voeding, hierop zaten maar 2 molex aansluitingen. ik had 9 van deze systeempjes gekregen en toen ging ik er maar 3 samenstellen. in ieder systeem 64 mb ram, alles in een maakt 192 :D in ieder systeem 1 hd van 6 gig, maakt samen 18 (en nog ff een cd-rom erbij en oen waren de ide-plekjes vol) maar de molexplaatsen waren al eerder vol, wat doe ik nu? een extra voeding dan maar. die paste natuurlijk niet in de case en de 2 extra hd ook niet. dus heb ik de volgende mod gemaakt, in 2 uur, dat is toch wel een record of niet?! annyway: hier issie dan:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/8FJ3L6B1O25Z/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/4VBL691507W1/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/OF8J13F2BFGE/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/SCSLG9M121FU/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/YIB36ZMOJY00/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/7Z6F49M2906H/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/2488PY2NE212/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/0N81HBDPX733/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/DYT41TX09LDS/picserver.jpeg

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/41X1U3NQIJ4A/picserver.jpeg

nou, dat is dus mijn linux ftp/http/samba file-/web-servertje

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhmm lelijk! Niet afgewerkt, maar ja .. dat is de bedoeling. Dus dat is goed gelukt :D. Ziet er verder wel leuk uit, en handig voor een servertje.. gaat wel stof happen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddajantje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-06 08:03
Gatver

je topic naam klopt 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-09 15:38

Dentheman

Zie signature

Heb je daar 2 uur over gedaan :o

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gewonnen...

Ik hoop dat je een kast hebt waar je dit mooi kan verbergen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
ja, das wel ff een probleem, en aangezien hij op zolder staat hoop ik ook niet dat er muizen in gaan liggen knagen óf datie in de fik vliegt...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
hij staat achter een gordijn...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddajantje
owja hoe krijg je het voor elkaar om daar nog 2 uur over te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toppie :) Ik had hem zelf niet lelijker kunnen maken.1 Kleine opmerking though , de kappen van je voeding en je Cd-rom drive zien er naar mijn smaak nog iets te goed uit.Keep up the go.....uhm.....bad work :)?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
@ddajantje: het installeren van linux duurde een uur en vijftig minuten...

[ Voor 9% gewijzigd door Jgsvuden op 16-05-2004 20:23 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scatman_II
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:15

Scatman_II

R9500 Pro >:)

Denman89 schreef op 16 mei 2004 @ 20:20:
Heb je daar 2 uur over gedaan :o
8)7

Maareh, ik mis 1 kant op de foto's :? De kant waar de cdrom drive zit, kwil toch wel ff zien hoe je dat gedaan hebt... :)

[edit]
Ok, laat maar... 1 foto was niet geladen :X

Nja, in dat geval heb ik niks te zeggen over deze mod :) Behalve dattie idd lelijk is..
Ga je em nog spuiten denk je? Niet moeilijk doen door al het spul dr weer uit te halen is mijn tip :P

[ Voor 35% gewijzigd door Scatman_II op 16-05-2004 20:26 ]

OC / CM - Begint eer ge Bezint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddajantje
oke dan kan het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat eerst te denken aan een pc in een plastic zak die met pindakaas en stroop en klei besmeerd was... Dan nog met boxen erin zodat je continue "HEB JE EEVVEN VOOR MIJJ" hoord... Maar helaas :(

Al met al best een leuk kastje :Y)

Ik snap alleen niet waarom je een cd/dvd speler in je server hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
om linux te installeren

edit: en later eventueel te updaten en onderhoud te plegen aan dit kunstwerkje :P

[ Voor 65% gewijzigd door Jgsvuden op 16-05-2004 20:27 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
Zou er zelf nog een pot verf tegen aan gooien!... :P

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Laatst online: 14-04 13:35
Even een offtopic vraagje: wat is dat "ding" op de 2de foto (dat stukje gereedschap). Verder: keep up the eum.. bad work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ives schreef op 16 mei 2004 @ 20:31:
Even een offtopic vraagje: wat is dat "ding" op de 2de foto (dat stukje gereedschap). Verder: keep up the eum.. bad work!
Een lijmgun zo te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Laatst online: 16-09 15:38

Dentheman

Zie signature

ddajantje schreef op 16 mei 2004 @ 20:22:
Zo, lekker orgineel 8)7

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
owja, ff vergeten, dat ding is dus een lijm pistool, had geen zin om alles netje te schroeven, dus heb ik maar alles me een lijmpistool tegen elkaar geplakt! die roestige schroeven ernaast heb ik dus tch maar even niet gebruikt...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
Denman89 schreef op 16 mei 2004 @ 20:33:
[...]

Zo, lekker orgineel 8)7
niet iedereen is zo snel, goed leuk en lief en bovenal origineel als jij... hou der ff rekening mee :P

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvOn schreef op 16 mei 2004 @ 20:30:
Zou er zelf nog een pot verf tegen aan gooien!... :P
Daar wordt het alleen maar mooier van en dat wil de TS niet natuurlijk :D of bedoelde je letterlijk er tegenaan gooien? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 20:37:
[...]

Daar wordt het alleen maar mooier van en dat wil de TS niet natuurlijk :D of bedoelde je letterlijk er tegenaan gooien? :?
Jij snapt hem :Y)

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Ik hoop niet dat die voeding echt los op de harddisk ligt, da's wel een beetje vragen om problemen. Voor de rest: functioneel, da's altijd goed :) Je loopt alleen wel het gevaar dat dieren d'r in gaan nestelen; ik zou er een deksel op gedaan hebben :P

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
zat ik ook aan te denken, maar dan zt ik weer met temp, dact ook al aan gaas, maar de winkes wren dicht, de voeding ligt op de andere voeding en die op de bodem, de cd-rom en de diskette liggen op de 3 harde schijven...

en als er dan toch dieren zijn die er in willen nesten, eten we gebraden muis :P

[ Voor 17% gewijzigd door Jgsvuden op 16-05-2004 20:52 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Waarom heb je nou zo veel moeite gedaan voor dat gat voor de voeding?
Een simpel vierkant gat is lelijker dan zo'n gat waarbij je aanpassingen hebt gedaan voor de fan.
En als je oude planken gaat gebruiken, neem dan ook echt oude planken, met het uiterlijk alsof ze jaren in een oude schuur hebben gelegen, en waar je de tuinslang op hebt gezet om ze schoon te krijgen. Deze zijn nog niet lelijk genoeg. En dan vooral 5 verschillende kleuren die totaal niet bij elkaar passen.

Wel een mooi toetsenbord, met zo'n touchpad er in. Wat voor merk/type is het?

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Dat toetsenbord verpest het lelijke van de mod :+

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Het merk is keytronic dus als je daar nou ff op googled zoals het hoort bij een nette tweaker :+

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

Je doet de topictitel eer aan :P

Straks heb je houtwormen in je server :+.

Maar nu je kast groot genoeg is en je dus toch nog 6 HD's overhebt als 't goed is, ga je 'm nog uitbreiden? :P (extra IDE kaartje ;))

[ Voor 6% gewijzigd door Mentalist op 17-05-2004 02:12 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
opzich een ide(e)...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
heb ik de volgende mod gemaakt, in 2 uur, dat is toch wel een record of niet?!

nou uuuuh, zoiets maak je werkend in 1 uur, je zoekt een bedlade gooit daar de zooi in hopla. klaar ;)
Maar zelfs dat is nog mooier als deze lelijke MOD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een idiote vraag, maar jij zegt dat je een tweede voeding gebruikt omdat je molexjes tekort hebt, je beweert dus niet dat je voeding het niet aan kon. Waarom gebruik je dan geen molexsplittertjes :P Was al die zooi niet nodig geweest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Laatst online: 27-08 20:56
Heb je alles aan elkaar gelijmd? als het warm gaat worden heb je kans dat deze mod nog een stuk lelijker wordt, dat ie in elkaar stort :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n1ck
  • Laatst online: 23:43
Nee, niet echt mooi .. waarom heb je überhaupt moeite gedaan om dit te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha, in ieder geval beter dan mijn no-case mod waarbij alles los op mijn buro ligt.... Het zit tenminste 'ergens' in.

Was toen je begon ook het plan om een hele lelijke mod te maken of had je na 10 minuten geen zin meer om het netjes te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
@hasse-m: ik was van plan een lelijke mod te maken, hij komt toch achter een gordijn vestopt te staan

@Psboy: omdat het in die andere case niet paste...

@Sebasgrif: hoop dat dit niet gebeurd, dan is het dalijk stuk :'(

@In_the_aire: ik denk inderdaad ook dat die mni-voeding het niet aankan, als dat wel had gekund, had het nog niet gepast, had meer hdd's dan in de case konden...

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ddajantje schreef op 16 mei 2004 @ 20:22:
Eerst hout gaan halen bij het bouwcentrum 80 km verder op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iik zou als ik jou was er over heen schijten :X . Dan krijg je er ook nog een lekkere stank bij cadeau en natuurlijk een nog lelijker uiterlijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 11:32:
Iik zou als ik jou was er over heen schijten :X . Dan krijg je er ook nog een lekkere stank bij cadeau en natuurlijk een nog lelijker uiterlijk :*)
Ghehe, dan mag die buiten staan.. Kijken of die ook nog waterdicht is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt de inhoud uit die dell kast daar op de grond? dan kan ik idd instemmen met de strekking van dit verhaal, om je server zo lelijk mogelijk te maken.

het nut ontgaat me echter een beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lelijke mod ej :) Ik vind het wel komisch. Heb je nu trouwens nog van die lege kasten over? Anders heb ik nog wel interesse in zo'n kassie. Ik stuur je wel ff een mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:27

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Er kan een hoop van gezegd worden maar origineel LELIJK is hij zeker :)
ik zou er voor de zekerheid er nog ff een compleet afgeragde bovenplank op maken met een paar flinke deuken van een hamer er in ofzo 8) kunnen die muizen er ook niet meer in |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
is wel weer een idee zeg, tjonge bedankt voor alle nuttige tips

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:18
kalere, die is echt ranzig. Maar daar besteedde je maarliefst 2 uur aan? Sonde van je tijd.
Misschien hier en daar een strookje gebruikte schilderstape en een stalen rooster erop.

Goed lelijk! :D

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IK snap dit soort ranzigheid niet zo. Koop dan voor 1-2 tientjes een kast of ga molexsplitters halen om het zooitje in de bestaande kast te bouwen. Kost waarschijnlijk nog minder dan 2 uur, ziet er beter uit en is ook nog veiliger. Als straks de lijm smelt en het zooitje in elkaar pleurt KAN er een leuke brand ontstaan. Maar dat is het allemaal waard om een keertje stoer te doen op t.net hè? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 12:46:
IK snap dit soort ranzigheid niet zo. Koop dan voor 1-2 tientjes een kast of ga molexsplitters halen om het zooitje in de bestaande kast te bouwen. Kost waarschijnlijk nog minder dan 2 uur, ziet er beter uit en is ook nog veiliger. Als straks de lijm smelt en het zooitje in elkaar pleurt KAN er een leuke brand ontstaan. Maar dat is het allemaal waard om een keertje stoer te doen op t.net hè? |:(
Je gaat toch niet investeren in achterhaalde hardware? 2 uur kost je geen cent! molexspliters wel. paar oude plankjes uit de schuur boel er in en klaar... het werkt iig veiliger dan een servertje dat ik tijdelijk gewoon open bloot op een kastje had liggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
@gayR:

HAHA jij hebt lol, tuurlijk gaat het mij om stoer doen op het net! niet om geld, wat ik NIET heb, of om het feit dat ik nu een fatsoenlijke server heb draaien, waarbij ik echt wel gedacht heb aan veiligheid, of dacht je dat het woord "STOM" met grote letters op mijn voorhoofd stond! maar, het is natuurlijk wel leuk om de verstandige, alleswetende persoon uit te hangen hè? ga jij maar lekker geld uitgeven aan een dure nieuwe case, én een nieuwe voeding, die het wel aankaan allemaal, maar ik houd liever op het eind nog 45 euro over...

[ Voor 3% gewijzigd door Jgsvuden op 17-05-2004 12:52 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee joh, vastbesloten als we zijn om geen cent uit te geven bakken we de grootste rommel in en bij elkaar. "Kijk, ik heb ook ene serverke in elkaar geprutst" Ik vind het gewoon prutswerk en als je een "mod" hier plaatst moet je ook maar tegen kritiek kunnen.
@gayR: ...
Als je een nick nog niet foutloos over kunt tiepen vraag ik mij oprecht af wat er op jouw voorhoofd zou moeten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeekoe
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-09 12:16

zeekoe

zeekoe

-1 flameblait... O-)

Weheat Blackbird 8 kW + Itho Daalderop I-WPV 150 l | 2x Jaga Tempo 240x40T20 + kleintjes boven | Rocketstove Tiny III | 7x Solitek + Kostal PIKO 3.6-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
@GayR: jij dacht dat dat een fout was? HAHA LOL

kan best tegen kritiek hoor, maar niet tegen kansloze opmerkingen...
enne als je ruzie zoekt, gebruik dan voortaan de search-tool, en niet mijn topic, ok?

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Laten we deze flamewar niet voortzetten en ontopic blijven....
dit gaat nergens meer over zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed gelukt je mod.....voor wat je erzelf van wilde bakken. En zullen we even ophouden met elkaar te lopen aanvallen als je dat niet kan aub niet meer reageren dan wordt het nogal irritant hierzo :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 13:38

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Wat een ghetto-bak! :D Afrotech zou er jaloers op zijn :P
En graag ophouden met flamen, het enige wat je daar mee voor elkaar krijgt is dat het topic op slot gaat :/

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ontopic:

Wat een baggerding zeg. Doet zijn naam werkelijk ALLE eer aan. Nou Janusvananus: mooi werk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
ophouden werd gezegd...

[ Voor 145% gewijzigd door Jgsvuden op 17-05-2004 13:35 ]

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweeker
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10-2023

Tweeker

1 + 1 = 3

Rataplan schreef op 16 mei 2004 @ 20:44:
Ik hoop niet dat die voeding echt los op de harddisk ligt, da's wel een beetje vragen om problemen. Voor de rest: functioneel, da's altijd goed :) Je loopt alleen wel het gevaar dat dieren d'r in gaan nestelen; ik zou er een deksel op gedaan hebben :P
uhm cdromspeler is da...

En dat nestelen... het zal lekker warm zijn daarbinnen :p dan fokken de muizen de pan uit, maar gelukkig doet een van op 12 volt wonderen ;)

1 + 1 = 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superstudent
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-01-2022
Werkt de TS toevallig bij een helpdesk van een bepaalde internetprovider dat hij opeens 9 afgedankte dell systeempjes wist te bemachtigen....?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jgsvuden
nopez, why? ikke = arme student met connecties

>>>> Citroën AX GTI <<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-09 17:26

Dark

who tweaked the light?

waarom moeilijk doen met een kist eromheen, terwijl je de boel ook los kan neerpleuren? }) ;)

Afbeeldingslocatie: http://darkforce.dyndns.org/pics/chk-bak.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:11
hij moet nog een brak kleurtje hebben :+

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Dark schreef op 17 mei 2004 @ 15:54:
waarom moeilijk doen met een kist eromheen, terwijl je de boel ook los kan neerpleuren? }) ;)

[afbeelding]
offtopic:
Ik wil niet vervelend zijn Dark, maar misschien is het een idee om plaatjes te hosten op een server van je provider want het duurt jaren voor dit lage resolutie plaatje vanaf je eigen server geladen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 15:51

AcouSE

Swedish Chef

En op slot.

Sorry dat het op deze manier moet lopen, maar aangezien dit topic maar nauwelijks boven huiskamer-niveau ligt zie ik niet waarom deze nog langer open zou moeten blijven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.