Toon posts:

Na logo Windows, blauw scherm met ...

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Bij het opstarten van Windows, na het laden van dat boot-screen, komt er voor heel even - 3sec op:

\SystemRoot\windows\System32\AutoChk.exe program not found - skipping AUTOCHK

Kvind het heel raar , gebeurd anders nooit...!
Help Aub

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-08 12:52
Hij boot nog wel door? Zo ja, Windows cd erin en bestand kopieren. Zo nee, Windows cd erin als je boot en dan reparatie uitvoeren (als dat kan) ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Hahn op 16-05-2004 20:17 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
jaja, hij start dan nog volledig op zonder problemen maar dan toch even met dat blauw scherm... !

Verwijderd

Topicstarter
naar waar moet ik dan wat kopieren enz... ? :>

Verwijderd

Topicstarter
maar, in mijn system32 staat dat programma wel , maar die eerste map: \SystemRoot\windows\System32\AutoChk.exe

die map: Systemroot heb ik niet... ! ! !
nu is het nog ingewikklelder

Verwijderd

Dat is je Root

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 20:23 ]

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
daar zit ik nu ff over na te denken, want SystemRoot verwijst volgens mij al naar C:\Windows (doet ie bij mij iig wel als ik Start -> Uitvoeren -> %SystemRoot% doe), dus dat zou betekenen dat er een map windows in je windows-map zit (wat natuurlijk niet hoort...)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee hoor want systemroot staat aangeven als %systemroot% :)

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit gaat helemaal nergens over coolguy8 - zoals ik je vorige maand al gemailed heb verwachten we heel wat meer van een topic dan dat jij hier laat zien.

Verder is het kicken van je topic binnen 24 uur niet toegestaan. Dit topic gaat iig ook dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.