Ik ben me aan het orienteren op een laptop, alleen ben ik van de overtuiging dat een laptop zo licht en draagbaar mogelijk moet zijn. Maar je moet er natuurlijk wel prettig op kunnen werken. 
Nou heb ik rond zitten kijken, en de meeste laptops met een gewicht wat ik acceptabel zou vinden (minder dan ~2,2 kg) hebben een 12,1 inch scherm.
Nou vraag ik me af of je daar comfortabel op kan werken, dat het technisch snel genoeg zal zijn geloof ik wel, maar waar het mij meer om gaat is of het prettig kijkt. Ik heb wel gehoord dat je er een beetje 'tunnelvisie' van krijgt als je er lang intensief op werkt.
Nou zal dat niet zo heel vaak gebeuren, maar ik zou er toch wel een uur prettig op moeten kunnen werken zonder ergens last van te krijgen.
Dus heeft iemand hier ervaring mee en/of een mening over? Vertel het!
Nou heb ik rond zitten kijken, en de meeste laptops met een gewicht wat ik acceptabel zou vinden (minder dan ~2,2 kg) hebben een 12,1 inch scherm.
Nou vraag ik me af of je daar comfortabel op kan werken, dat het technisch snel genoeg zal zijn geloof ik wel, maar waar het mij meer om gaat is of het prettig kijkt. Ik heb wel gehoord dat je er een beetje 'tunnelvisie' van krijgt als je er lang intensief op werkt.

Dus heeft iemand hier ervaring mee en/of een mening over? Vertel het!
Kleine zonnepaneleninstallateur