Toon posts:

Hp premium papier, voor afstudeer verslag

Pagina: 1
Acties:
  • 68 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
En nu zou het fijn zijn als de mods mijn post niet blokken, want verplaats deze dan of vertel mij waar ik moet posten over dit onderwerp, inplaats van mijn post te sluiten!!!!

Beste mensen, het is bijna zo ver en ik mag mijn afstudeer verslag inleveren.

Nu het verslag bolstaat van technische hoogstandjes wil ik ook graag dat de layout knald.

Heb wat verschillende testen gedaan, en weet het nu 100% zeker, 80grams papier zuigt, dus wat wil ik, mee grammen ( meteen dik) , hoef me niet echt zorgen te maken dat het geheel te dik wordt want het zijn ongeveeer 75 pagina's.

De hele meut wordt enkelzijdig geprint, en bevat de nodige grote plaatjes. Het geheel moet ook in kleur.

Nu ga ik dit allemaal op mijn ouwe maar vertrouwde hp880 printen, met orginele inkt.

Welnu, welk papier is het mooist, heb net op ligt foto papier (110) gram geprint en dat ziet er echt strak uit. Maar beetje duur voor het hele verslag en de achterkant van dat papier heeft een ander kleurtje.

Welk papier raden jullie mij aan?

heb nu dus verder rond gekeken en ga voor het hp premium papier, 95 grams, en 1 kant coated. denk ik.. :)

Vraag 2 : heeft dit papier aan de niet printbare kant hp iconen of markeringen? want daar heb ik een hekel aan

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

fortfort, ik zou je aan willen raden om even Remy te mailen met de vraag wat je wel moet doen :) maar niet zomaar een topic openen...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Topicstarter
heeft alleen icq zover ik kon vinden, ( heb gekeken), maar ja dat heb ik dus niet.

En weet dat dit niet zo de bedoeling is, maar remi had het ook wel wat netter kunnen afhandelen. Het is ook niet zo dat ik elke dag afstudeer. Wil het gewoon perfect voor elkaar hebben.

En alles wat mij daar in tegenwerkt,kan ik eventueel te enthausiast op reageren. Mijn excuses daarvoor.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 19:54 ]

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 18:50

Floor-is

5.2

Remy heeft ook e-mail, dat kan je eenvoudigweg gebruiken.

Op zich is zijn sluitpost duidelijk genoeg dacht ik zo. (Als je hem niet meer vinden kunt: hier staat hij hoor ;))

Dit forum gaat over fotografie, niet over papier. Ik begrijp heel goed dat je een goed cijfer wilt halen, maar ik zie echt de reden niet waarom je hier over papier begint. (Behalve misschien dat je een paar plaatjes af moet drukken en fotopapier hebt geprobeert)

Bericht hierboven

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

fortfort, dit subforum heet Fotografie. Daar komt dus alles voorbij, wat met Fotografie te maken heeft. niet papiersoorten voor afstudeerverslagen.

Verder staat mijn mailadres gewoon in mijn profiel, maar je had ook zelf kunnen verzinnen dat dat moderatornick at tweakers dot net zou zijn.

Als laatste: een topic als deze zou mogelijk thuishoren in SG. Echter, ik zie in je topicstart te weinig eigen inzet (zoekwerk, probeerwerk, etc) om erachter te komen, welk papier voor zoiets het beste is. En dat wordt toch echt verwacht hier op GoT, van iedereen, dus ook van jou. Vandaar dat ik deze niet naar SG move, omdat dit topic niet aan de topicstarteisen voldoet zoals ze in de algemene GoT-faq staan.

"welk papier raden jullie aan?" vragen zijn hier op GoT in ieder geval niet de bedoeling, behalve als je er echt niet uit zou komen na terdege dingen zelf uitgezocht te hebben.

Succes met je afstudeerverslag.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.