Toon posts:

Gebruikt een pci kaart zonder drivers stroom?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag is gebruikt een aanwezige PCI kaart (DV 500 en/of PCTV beide van Pinnacle) stroom als er geen drivers geinstalleerd zijn?
De reden dat ik dit wil weten is dat mijn Pc steeds bleef hangen op steeds andere momenten, ongeacht de lopende programma's.
Nu heb ik windows XP pro opnieuw geinstalleerd (geen upgrade) en zonder het installeren van de drivers voor bovenstaande kaarten, is het hangen van mijn PC over. Als bovenstaande kaarten dius wel stroom gebruiken, wat ik zelf denk, dan is mijn voeding in ieder geval goed. En ligt het dus waarschijnlijk aan een van de 2 kaarten.

Lionbird

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-06 23:37

Gé Brander

MS SQL Server

Nou en of ze stroom verbruiken. De computer ziet deze kaart toch ook zonder drivers? (dus als onbekend apparaat) Dat kan alleen maar er stroom op staat.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
denk niet dat het met voltages ofzo te maken hebt :), eerder compatibiliteits probs of driver probs ofzo...

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle reactie.
Ik dacht het zelf ook al dat de kaart stroom gebruikt, maar gebruikt de kaart dan misschien minder stroom in ruststand?

Lionbird

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Je moet het echt niet achter het stroomverbruik zoeken, je hebt gewoon driverproblemen zoals Mister_X al zei ;)

🖥️ | 🏎️ | 🚙