Graphics voor community

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• Stephan11117
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-05 17:23
Om meteen maar met de deur in huis te vallen:

Ik ben bezig een community te maken in PHP / MYSQL a la Fok!. Het scripting gedeelte is geen probleem. Mijn probleem is wel dat ik absoluut niet creatief ben qua design. Maar om een community succesvol te laten worden is een goede, logische en gebruiksvriendelijke layout een must.
Hoe kan ik het design gedeelte het beste aanpakken? Zelf uren gaan lopen klooien totdat ik een resultaat heb waar ik nog steeds niet tevreden over ben is niet handig.

Verwijderd

Wat zou je anders willen ?
Je hebt volgens mij 2 opties:
-Zelf doen
-Uitbesteden.

Het eerste kost moeite, het laatste kost geld. Het is maar net wat je er voor over hebt denk ik zo.

Verwijderd

SynchroSteve schreef op 16 mei 2004 @ 19:20: Zelf uren gaan lopen klooien totdat ik een resultaat heb waar ik nog steeds niet tevreden over ben is niet handig.
Je geeft het antwoord zelf al.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:04

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Kijken hoe anderen hetzelfde probleem hebben opgelost en dit als inspiratie gebruiken om dat van jou op te lossen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Zorg voor mensen in je 'kennisenkring' die het kunnen. Das de oplossing :P

|>

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Simon schreef op 16 mei 2004 @ 19:36:
Zorg voor mensen in je 'kennisenkring' die het kunnen. Das de oplossing :P
zolang je die kennissen maar niet via een topic op GoT probeert te werven.

Verder sluit ik me aan bij mijn voorgangers: je hebt 2 keuzes - zelf doen of laten doen, meer valt hierover niet te zeggen en ik zie dan ook geen reden voor een topic hierover...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.