Toon posts:

bestanden weg

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb met partition magic 7 twee partities proberen samen te voegen. Ik kreeg de melding dat er te weinig schijfruimte vrij was, waardoor het dus niet ging. Ik kreeg ook nog een aantal errors. Daarna ging ik naar m'n partitie toe, en daar kon ik enkele mappen niet meer benaderen (kreeg geen toegang, was beveiligd??). Dat was ook bij een paar bestanden. Ik dacht.............. ff opnieuw opstarten. Toen kreeg ik dus de melding dat hij die partitie moest scannen op fouten.... dus ik liet de pc dat doen. Toen kwam er een hele lijst in beeld met bestanden waarvan hij de index verwijderde enz enz???
Daarna ging hij weer gewoon naar windows toe en toen ik naar mijn partitie ging zag ik tot mijn schrik dat er een heleboel bestanden weg zijn (onder andere de mappen die eerst niet te openen waren). Wat moet ik nu doen? Kan ik de gegevens terug halen met zo'n programma waarmee je gewiste bestanden terug haalt? Wie kan mij advies geven?

Alvast bedankt!

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
dat kan ongetwijfeld :) ff googlen natuurlijk...

[ Voor 92% gewijzigd door Tsunami op 16-05-2004 19:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
Welk programma kan ik hiervoor het beste gebruiken?

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je kan de programma's proberen die hier genoemd worden:

OM FAQ / Beleid

Ik heb positieve ervaringen met GetDataBack.

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-01 21:57

wvdburgt

MacOS all the way baby!

same here. had ook een probleem met partition magic 8 dus.

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT de bedoeling dat je vooronderzoek pleegt eer je een topic opent. Daaronder valt o.a. het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum. Dat heb je in dit geval overduidelijk niet gedaan. Kijk aldaar onder "Hoe krijg ik verloren gaande data terug?" :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.