Toon posts:

[MSN] Meld onder het gamen de hele tijd autmatisch aan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Echt frusterend .. mijn Windows Messenger meld onder het gamen , of als de pc op schermbeveiliging staat de hele tijd automatisch aan.
Dan ga je weg , kom je thuis..staan er ineens tig msn windows open.
Of onder het gamen , schakelt hij ineens terug naar Windows omdat MSN zichzelf aanmeld.
Kan ik deze Windows messenger ergens verwijderen ? En owja , de optie automatisch aanmelden in Win. MSN staat uit :o :o
Bvd :D

• Tsunami
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 18:26:
Echt frusterend .. mijn Windows Messenger meld onder het gamen , of als de pc op schermbeveiliging staat de hele tijd automatisch aan.
Dan ga je weg , kom je thuis..staan er ineens tig msn windows open.
Of onder het gamen , schakelt hij ineens terug naar Windows omdat MSN zichzelf aanmeld.
Kan ik deze Windows messenger ergens verwijderen ? En owja , de optie automatisch aanmelden in Win. MSN staat uit :o :o
Bvd :D
als je alleen MSN Messenger gebruikt, en Windows Messenger wilt deinstalleren, raad ik je aan te googlen...

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Start, uitvoeren

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove inrossen en klaar (overigens gwoon gvonde met de search :+ )

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

invoeren bij uitvoeren (hmm vage woordspeling)

enter, en je windows msn wordt verwijderd

jammer dan, nog te langzaam...... |:(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 18:33 ]

Verwijderd

als je norton antivirus 2004 gebruikt. er staat zoiets als check messenger 4.7 in de opties ( daar waar je ook scan ingaande en uitgaande mails kan aan en uit vinken) en dat veroorzaakt het plotselinge aanmelden van messenger. ik kan het niet precies opzoeken want ik heb norton afgedankt.....

NOTE: dit geld ALLEEN voor messenger 4.7

NB: als je 4.7 deinstalleerd dan kan je geen hulp op afstand meer doen met de 6.x versie en nog wat andere dingen niet meer kunnen doen.

gebruik je geen norton dan heb ik nix gepost.....

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2004 19:12 ]