ik heb office Xp met SP3 geslipstreamed volgens de stappen van http://www.petri.co.il/office_xp_sp_slipstreaming.htm
dat is allemaal goed gegaan, maar als ik de oude cd zonder SP bekijk is het 352 (eigenlijk) 272 MB groot. op de url is dit te lezen:
hoe kan het dat die ene cd veel groter is? hoe krijg ik hem kleiner dan ie nu is? dan zou ik hem misschien kunnen gebruiken voor me unattend cd van windows XP(geen idee of het past maar nu sowiezo niet)
• oude cd met OfficeXP: 352 MB (de mappen ORK en MSDE2000 zijn niet meegekopieerd naar de nieuwe cd en zijn 80 MB groot dus in principe om goed te kunnen vergelijken is de oude cd eigenlijk 272 MB groot)
• extractatie naar HDD: 544 MB (minus 272 is 272, verdubbeling dus)
• office+SP3 slipstream op cd gezet: 546 MB ( hierin past de orginele cd 2 keer
)
ik heb de google gebruikt naar een andere site voor vergelijking met deze site, daar staan dezelfde stappen beschreven en nergens iets over de verdubbeling of het weer laten krimpen en verder search en daar gaat het vrijwel altijd over problemen met SP2 er niet op krijgen of zo.
dat is allemaal goed gegaan, maar als ik de oude cd zonder SP bekijk is het 352 (eigenlijk) 272 MB groot. op de url is dit te lezen:
dus ik heb E:\setup /a gedaan en toen verscheen op D een map genaamd Office met 544 MB als grootte. na de slipstream SP3 was het 546 MB groot. volgens die url brand je het op cd en dan ben je klaar. maar nu heb ik dus een cd van 354 MB groot en een cd van 546 MB( NOTE: de mappen ORK en MSDE2000 zijn niet meegekopieerd van de oude naar de nieuwe, bij mekaar waren ze 80 MB).Note: Do NOT just copy your CD to your HD! Doing so will cause the setup files to grow to more than 900mb, and you will not be able to burn them to CD.
Instead, use the following steps:
Insert the Office XP CD into your drive, from the "Start" button select "Run" and type
x:\setup /a
hoe kan het dat die ene cd veel groter is? hoe krijg ik hem kleiner dan ie nu is? dan zou ik hem misschien kunnen gebruiken voor me unattend cd van windows XP(geen idee of het past maar nu sowiezo niet)
voor de duidelijkheid:Note that after slipstreaming SP3 the H:\OfficeXP folder is approximately 620mb in size, less than what it was BEFORE we've integrated SP3:
• oude cd met OfficeXP: 352 MB (de mappen ORK en MSDE2000 zijn niet meegekopieerd naar de nieuwe cd en zijn 80 MB groot dus in principe om goed te kunnen vergelijken is de oude cd eigenlijk 272 MB groot)
• extractatie naar HDD: 544 MB (minus 272 is 272, verdubbeling dus)
• office+SP3 slipstream op cd gezet: 546 MB ( hierin past de orginele cd 2 keer
ik heb de google gebruikt naar een andere site voor vergelijking met deze site, daar staan dezelfde stappen beschreven en nergens iets over de verdubbeling of het weer laten krimpen en verder search en daar gaat het vrijwel altijd over problemen met SP2 er niet op krijgen of zo.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 12:30 ]