i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero
Generals, hoe geweldig het spel ook is (imho een van de leukste RTS'en) is gewoon ronduit KUT geprogged.
Neem nou warcraft 3, grafisch net zo mooi maar VELE malen lichter. Heel typisch is de 'goedgeprogde en onderhoudde game' van blizzard en de crappy geld vanger generals van EA games die de game dr uit schopt en aan een volgend misbaksel geen support gaat leveren
Ik speel wel eens 2 tegen 2 brutals over inet en/of lan (geen verschil eigenlijk) en af en toe een kleine haper als er veel effecten/units zijn en EEN van beide kijkt er naar.
Maar moet je voor de 'grap' eens op lan bijv. met 3 goede pc's tegen elkaar spelen, wat goed werkt en dan 1 slechte 500-800MHz barrel laten joinen. iedereen krijgt een onspeelbare FPS
Neem nou warcraft 3, grafisch net zo mooi maar VELE malen lichter. Heel typisch is de 'goedgeprogde en onderhoudde game' van blizzard en de crappy geld vanger generals van EA games die de game dr uit schopt en aan een volgend misbaksel geen support gaat leveren
Ik speel wel eens 2 tegen 2 brutals over inet en/of lan (geen verschil eigenlijk) en af en toe een kleine haper als er veel effecten/units zijn en EEN van beide kijkt er naar.
Maar moet je voor de 'grap' eens op lan bijv. met 3 goede pc's tegen elkaar spelen, wat goed werkt en dan 1 slechte 500-800MHz barrel laten joinen. iedereen krijgt een onspeelbare FPS
Ja hebben we getestCU2morO schreef op 16 mei 2004 @ 19:01:
Generals, hoe geweldig het spel ook is (imho een van de leukste RTS'en) is gewoon ronduit KUT geprogged.
Mja kijken of het beter gaat in Teberian Twilight! Ik hoopte op Ra3 maar ze zijn geloof ik al begonnen met TT. Weet iemand eigenlijk of er veder nog een expansion pack komt op C&C?
i7-6700K | Z170A XPOWER GAMING TITANIUM EDITION | InWin904 | 32GB Corsair Dominator Platinum | nVidia GeForce RTX2080 TI | Iiyama G-Master UWQH 34" | 2x 1TB Samsung SSD 980PRO | 1x 4TB Samsung 860EVO | Arctis 7 | SteelSeries Apex Pro | Logitech G502 Hero
Verwijderd
Dat haperen/laggen heb ik bij Generals nog op een 7ms lan verbinding als een mate van me 3 meter kabel verder zit
De multiplayer is gewoon buggy.
Laatst ook op een LAN gespeeld (100mbit)
Zodra iedereen veel units heeft gaat het fout.
Lost synchronisation tussendoor of een dikke crash van de server.
OM over cpu tegenstanders maar niet te spreken
Pff echt zonden van zn spel, er zijn al 3 punten die nodig verbeterd moeten worden:hemz schreef op 17 mei 2004 @ 01:49:
De multiplayer is gewoon buggy.
- AI vraagt teveel van je PC.
- Het synchronisation probleem als je net lekker bezig ben.
- En dan hebben we nog het "Hardware Overhead" probleem
Ik kijk met smart uit naar een nieuwe patch of misschien een expansion pack met buiten de Navy-units en andere aanvullingen ook veel vebeteringen voor de huidige game!
Pagina: 1