Wie helpt mij.?

Pagina: 1
Acties:

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:54
hallo,

ik heb hier een aardig netwerk voor mij grazen, probleem is nu dat er nu een zeik systeembeheerder werkt,die te koppig is...

"op een server hoort geen rommel"

WAT een gelul, ten eerste is het geen rommel
en ten tweede neemt hij nog geen % aan cpu tijd is beslag daaro. :(

hoedanook ik hoef niet alles te verwijderen van hem maar hij stopt steeds mijn pproxy (als service) (zak hooi..!!)

is het een van jullie nou gelukt om een proxy zo aan te passen dat je bv: DLL LOADER (ipv Dist..BLABLA) of whatsoever ziet??? (bij services)

als iemand dat voor elkaar heeft gekregen kan diegene dat dan ff mailen..?? *D

het is mij niet gelukt (met een hexer)

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:37
Overtuig hem gewoon dat een PROXY draaien geen kwaad kan op een server. Dat hij geen client/koe op die bak wil kan ik ook wel begrijpen.

We spend our years as a tale that is told

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:36

DJ

Ga anders met jou PC als server draaien. Jouw machine haalt dan de blokjes op, en de andere machines halen de blokjes weer op vanaf jou machine. Dit heet REMOTE BUFFERS. Je eigen machine moet je dan helemaal niks extra instellen (alleen dat hij een beetje voorraad aan moet leggen :) ). Op de andere machines stel je in dat ze niet zelf meer mogen fetchen/flushen naar een keyserver/proxyserver, maar de buffers moeten updaten vanaf de buffers van jouw PC. Je moet dan dus wel File Sharing aan hebben staan op jou bak.

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Het is een correct bestluit van je sysop om geen koetjes te draaien op een server.

Als er zo min mogelijk software draait op een server is het opsporen van eventuele fouten makkelijker. Ten tweede, als die server een ander os draait dan Windows, is het koetje minder goed getest (de meeste mensen downloaden de win32 client). Er kunnen natuurlijk foutjes in zitten.

Ook al wil de sysop het niet, gewoon installeren die koeien op workstations. Doe ik ook (8000+ MHz illegaal aan het grazen >:)