Toon posts:

Welke printer

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een nieuwe printer. Voornamelijk om foto's en werkstukken met plaatjes mee te printen. Voor z/w gebruik ik een laserjet II, dus heel veel zal hij niet gebruikt worden. Zeker zoor zwart niet.
Mijn oog valt momenteel op een Epson Photo 750. Is dat een goede keuze? Hoe is de printkwaliteit en prijs in gebruik?

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
HP Deskjet 720C. Heb ik zelf en dit is de eerste printer waar ik echt over tevreden ben. Is ook als beste getest in de consumentengids. Werd vergeleken met printers rond de 700 a 800 piek.

Verwijderd

HP 970 Cxi is zeer vet!
Een aanrader!

Greetz,

Myst_

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Inderdaad, een 970Cxi !! (zie foto)

Afbeeldingslocatie: http://www.mandorian.com/jurgen/zooi/dj970cxi.gif

Virussen? Scan ze hier!

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Wacht nog maar even met het kopen van een nieuwe printer. HP lanceert binnen kort een serie nieuwe printers met PhotoRet III.
Daar wacht ik zelf ook lekker op.

Bas

Tjielp... een vogel.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Bas : ik wil niet zeuren, maar de Deskjet 970Cxi (zie afbeelding hierboven) hééft al PhotoRet III... zie de specs op de HP-site...

Virussen? Scan ze hier!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:37
Guys er zijn al printers met PhotoRet III
dit zijn de 930c, 950c en de 970cse/cxi enz.
Dit kun je opzoeken op de amerikaanse hp-site. Hier: http://www.pandi.hp.com/pandi/compare/color_personal.html
Ik zat er al op te wachten, maar ik kwam ze tegen in een duf Vobis-krantje, die zou ze eind februari hebben voor resp. f 499 /f 699 en f 899

• McMiGHtY
  • Laatst online: 18:14

McMiGHtY

- burp -

HP 970CXI is pokkesnel, in de laatste c't staat trouwens een goede test tussen een aantal goeie printers.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En daar kwam de 970Cxi dus als één van de besten uit :)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Ik gebruik zelf de Epson Stylus Photo 750 voor kleurenprints en foto's, is perfect in combinatie met TDK fotopapier (watervast!).
Illustraties en kleurenfoto's zijn zelfs op 720 dpi bijna niet van het origineel te onderscheiden, 1440 dpi is echt geweldig.
Kosten voor een kleurencartridge vallen mee (zo'n 40 piek), zwart gebruik ik niet veel (gebruik een Laserjet 1100) alleen voor zwart in foto's. Absolute aanrader!

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Sorry, niet goed na gekeken.

Bas

Tjielp... een vogel.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb dus vanmiddag deze printer gekocht, en hij bevalt echt supergoed ! Zeer snel, mooi en stil :) :)

Virussen? Scan ze hier!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 21:56

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

De Epson of de HP?

• Bas
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Komen er ook nog meer printers (met name goedkopere) met PhotoRet III. Ik kon het namelijk niet op die site vinden.

Thanx,

Bas

Tjielp... een vogel.

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik heb ook een Epson Stylis Photo 750... PERFECT. Machtig mooie kwaliteit.
Hij lust wel een aardige slok, maar goed, de cartridges zijn dus niet zo duur, maar echt een perfecte kwalieit...

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

quote: dus heel veel zal hij niet gebruikt worden.

Belangrijkste is in dit geval: hoeveel geld heb je ervoor over aangezien je hem niet veel zult gebruiken..

Als je dat weet kijk je welk type epson en welk type hp je kunt kopen en vergelijk je deze twee. In het algemeen is hp beter met zwart wit en epson met kleurdiepte en scherpte van de kleuren. Koop een printer die magazine kwaliteit kan halen op normaal papier (dat kun je lezen in de specs) in plaats van speciaal photopapier.
Verder ontlopen hp en epson elkaar niet veel dus succes. Ander merk kan ik je niet aanbevelen.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Pjotrik : de 970Cxi (HP dus) :)

Virussen? Scan ze hier!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Ik heb voor mijn verjaardag een Lexmark Z51 in "bestelling" staan. Scheelt de helft in prijs en is als beste getest in de PCM van een tijdje terug.

Skoezie

• xxxMaverick
  • Laatst online: 11-08 17:57
Als je speceficaties wil, kijk dan maar eens op http://www.kieskeurig.nl

Staan ze allemaal netjes naast elkaar :)
Pagina: 1